با حضور رییس جمهور؛

سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز شد

سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی صبح امروز سه شنبه ۲۷ مهر ماه با حضور سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری و به صورت مجازی آغاز شد.

به گزارش راه شلمچه به نقل از خبرنگار مهر، سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی صبح امروز سه شنبه ۲۷ مهر ماه با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حجت الاسلام حمید شهریاری دبیر مجمع تقریب مذاهب اسلامی در دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی و دیگر مسؤولان کشور در نهاد ریاست جمهوری و به صورت مجازی آغاز شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام شهریاری دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به تشریح محورهای سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی پرداخت.

گفتنی است مجموع سخنرانی‌های کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی ۵۱۴ سخنرانی خواهد بود و از ۳۹ کشور در این سخنرانی‌ها حضور خواهند داشت.

موضوعات مطرح در این کنفرانس عبارتند از: جنگ و صلح عادلانه، اخوت اسلامی و مقابله با تروریسم، آزاداندیشی دینی و پذیرش اجتهاد مذهبی و مقابله با تکفیری و افراطی‌گری، همدلی و همدردی اسلامی و پرهیز از تنش‌ها و منازعات، احترام متقابل بین مذاهب اسلامی، رعایت ادب اختلاف و پرهیز از مشاجره حرمت‌شکنی و توهین، تبیین امت واحده و اتحادیه کشورهای اسلامی، فلسطین و مقاومت اسلامی و بزرگداشت آیت الله محمدعلی تسخیری.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار