مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان عنوان کرد:

سی و چهارمین کشتی کالاهای اساسی در بندرعباس پهلوگیری کرد

بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از پهلوگیری سی و چهارمین کشتی کالاهای اساسی در سال جاری حامل ۳۱ هزار تن برنج هندی در اسکله ۱۸بندر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش راه شلمچه به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا محمدی کرجی ران گفت: این کشتی حامل ۳۱ هزار و ۱۷۰ تن برنج است که از مبدا هند وارد بندر شهید رجایی شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به افزایش تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در هشت ماه امسال حدود یک میلیون ۳۰۰ هزار تن انواع کالای اساسی که به صورت غیرکانتینری وارد بندر شهید رجایی شده و عملیات تخلیه و بارگیری آن صورت پذیرفته است.

محمدی کرجی ران با بیان اینکه در شرایط اقتصادی جاری یکی از اهداف مهم و اولویت‌های کاری دولت و مخصوصاً سازمان بنادر و دریانوردی، تامین به موقع و سریع کالاهای اساسی مورد نیاز کشور است اظهار داشت: به واسطه شرح وظایف و رسالت کاری تعیین شده، این اداره کل سعی کرده تا خدمات مطلوب و با کیفیت به ذینفعان مربوطه ارائه نماید.

این مقام مسئول اجرای مؤثر " قانون تسریع در تخلیه و بارگیری کشتی‌ها "را ارجح امور برشمرد و اضافه کرد: با برنامه‌ریزی، هماهنگی و بهره‌گیری از تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری (انبار- محوطه – تجهیزات- نیروی انسانی) تحقق این اصل مهم با جدید در حال انجام است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار