فرمانده سپاه کردستان: آوازه سردار دل‌ها در تاریخ ماندگار است

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: جهان اسلام مرز فیزیکی ندارد چراکه مرز ما فقط بین مسلمانان و دشمنان اسلام است.
- اخبار استانها -

به گزارش راه شلمچه به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار سید صادق حسینی پیش‌ازظهر امروز در همایش نقش شهید سلیمانی در وحدت جهان اسلام و آزادی قدس که در سالن دانشگاه پیام‌نور سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته وحدت اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) از اخلاق نیکو و حسنه و قدرت بیان درست در آن زمان باعث جذب مردم به دین اسلام شد.

وی افزود: شخصیت پیامبر خود انقلاب و تحولی را در آن زمان به وجود آورد که تا به امروز در حال گسترش و تکثیر است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه با وجود اینکه پیامبر درس نخوانده بود در فصاحت و بلاغت بی‌همتا بود، تصریح کرد: در تاریخ معاصر امروز ما از حاج قاسم سلیمانی که در ایجاد وحدت بین مسلمانان بی‌نظیر بود یاد می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز استعمار سعی می‌کند اختلافات و شکاف‌ها را بیان کند و بین طوایف و مذاهب اختلاف ایجاد کند.

سردار حسینی بیان کرد: عامل انسجام امت اسلامی دین واحد، قبله واحد، پیامبر واحد و ... است.

وی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی به معنی واقعی کلمه در رابطه با وحدت امت اسلامی با شهادت خود درس بزرگی به ما داد که برگرفته از سیره خود پیامبر(ص) بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: در موصل، تکریت و چند شهر دیگر ما در زمان وجود منحوس داعش وحدت واقعی بین مسلمانان را تجربه کردیم.

وی ادامه داد: در فلسطین و غزه و لبنان و ... خون شیعه و سنی در کنار هم برای حفظ مملکت اسلامی ریخته شد.

رئیسی: پیامبر و اهل‌بیت(ع) محور و رمز وحدت امت اسلامی هستندسردار شوشتری: احساس مسئولیت خواب را حرام می‌کند / آشنایی با «شهید وحدت» + فیلم

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان عنوان کرد: شخصیت کاریزماتیک حاج قاسم سلیمانی باعث ایجاد وحدت بین مسلمانان با فرهنگ‌ها و گویش‌های مختلف شد.

وی افزود: آنچه حاج قاسم انجام داد وسعت علم و معرفت می‌خواهد تا انسان را به جایی برساند که دیگران از سخنان سردار دل‌ها پیروی کنند و خود به معنی وحدت و گسترش واقعی اسلام بود.

سردار حسینی با بیان اینکه آوازه حاج قاسم سلیمانی قطعا در تاریخ همه آزادی خواهان جهان باقی خواهد ماند، تاکید کرد: باید روی نقاط مشترک بین مسلمانان پافشاری کنیم چراکه اگر روی نقاط مشترک پافشاری کنیم دست مستعمران از منطقه کوتاه خواهد شد.

وی بیان کرد: جهان اسلام مرز فیزیکی ندارد چراکه مرز ما بین مسلمانان و دشمنان اسلام است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: حاج قاسم وحدتی را ایجاد کرد که دشمنان اصلا به ذهنشان هم خطور نمی‌کرد و خودش به مکتب وحدت بخش بین مسلمانان تبدیل شد.

سردار حسینی با بیان اینکه امیدواریم کمترین بهره‌ای که از این جلسات می‌بریم وحدت باشد، یادآور شد: باید از دین و مکتبمان دفاع کنیم تا قاسم سلیمانی‌ها همیشه زنده باشند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار