شهردار منطقه ۱۲ مطرح کرد؛

فعالیت مجدد اصناف خیابان سی تیر در گرو تصمیم ستاد کرونا

سعادتی آخرین اقدام‌های انجام شده در حوزه اصلاح هندسی میدان امام خمینی و بازگشایی اصناف خیابان سی‌تر را تشریح کرد.

علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به برخی انتقاد ها مبنی بر افزایش ترافیک محدوده میدان امام خمینی (ره) با توجه به اصلاح هندسی معبر گفت: در بخش ترافیک معابر مرکزی پایتخت باید به این نکته تاکید کرد که لغو محدودیت های ترافیکی (طرح کاهش آلودگی هوا و طرح ترافیک) باعث افزایش بار ترافیک در مناطق مرکزی شهر شده است.

شهردار منطقه ۱۲ شهرداری تهران افزود: تا زمانی که محدودیت‌های ترافیکی در پایتخت مجدد اجرا نشود و رفت و آمد خودرو‌ها در معابر مرکزی پایتخت به روال عادی برنگردد نمی‌توان درباره ترافیک محدوده میدان امام خمینی (ره) اظهار نظر کرد.

سعادتی با تاکید بر این نکته که نمی‌توان پیش از اجرای مجدد محدودیت‌های ترافیکی نمی‌توان ترافیک معبر میدان امام خمینی (ره) را ارزیابی کرد بیان کرد: با توجه به نقشه‌های ترافیکی در محدوده امام خمینی (ره) و بررسی‌های کارشناسان پلیس راهور باید گفت که میزان ترافیک معبر همخوانی با اصلاح هندسی معبر دارد.

او در تشریح آخرین وضعیت بازگشایی اصناف معبر خیابان باب همایون و سی تیر که به معابر غذای خیابانی معروف است گفت: تا به این لحظه تصمیمی برای بازگشایی غذا فروشی‌های خیابان باب همایون و سی تیر گرفته نشده است.

شهردار منطقه ۱۲ ادامه داد: در تلاش هستیم با همکاری و تعامل با ستاد مقابله با کرونا و با به کار گیری شیوه نامه‌های بهداشتی مجوز فعالیت غذا فروشی‌های خیابان سی تیر و باب همایون را اخذ کرد.

بیشتر بخوانید:

الزام رعایت استانداردها در مدیریت پروژه های شهری

جزئیات بیشتر از کنترل و بازبینی سلامت جرثقیل های کارگاهی

اصلاح هندسی میدان امام خمینی(ره) / ممنوعیت تردد وسایل نقیله از شمال میدان 


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار