قطع جریان گاز ، برخی جایگاه‌های سی ان جی اهواز را به تعطیلی کشاند

اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز خوزستان قطع جریان گاز را دلیل تعطیلی برخی جایگاه‌های سی.ان.جی در مسیر کیانشهر و کیان آباد اهواز بیان کرد.

عبداله ابول پور روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: عملیات عبور خط لوله ۲ هزار آب شهر اهواز و تداخل آن با خط هشت اینچ گاز شهری ، سبب قطع اجباری خط گاز در مسیر کیانشهر و کیان آباد از اواخر هفته گذشته شده است.
وی با بیان اینکه هیچ راهی برای عبور خط لوله آب بدون مزاحمت و تداخل برای خط لوله گاز هشت اینچ وجود نداشت افزود: قطع جریان گاز در شورای تامین خوزستان نیز مطرح و هماهنگی قبلی با دستگاه‌های مربوطه انجام شده بود.
به گفته ابول پور درچند روز قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان مجری ، در حال عبور ، جای گذاری و عملیات حفاری خط لوله ۲ هزار طرح آبرسانی غدیر بوده است و به ناچار گاز جایگاه‌های سی.ان.جی و برخی مشترکان خانگی این منطقه اهواز قطع شده است.
مدیرعامل شرکت گاز خوزستان هیچ زمانی را برای پایان کار عملیات لوله گذاری خط ۲ هزار آب شرح غدیر بیان نکرد ولی گفت: درصورت پایان کار لوله گذاری خط ۲ هزار آب ، یک زمان سه روزه برای اتصال خط و ایمن سازی آن از سوی شرکت گاز خوزستان نیاز است.
ابراهیم الباجی رییس انجمن جایگاه داران سوخت خوزستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت:برای قطع خط لوله هشت اینچ گاز در مسیر کیانشهر و کیان آباد هماهنگی لازم با این انجمن نشده بود.
برخی رانندگان تاکسی‌های دوگانه سوز از تعطیلی چند روزه جایگاه‌های سوخت سی.ان.جی در اهواز انتقاد کردند.
با خروج تعدادی از جایگاه‌های گاز سی.ان.جی از مدار عملیات ، برخی از جایگاه‌های گاز در اهواز با ازدحام خودروهای دوگانه سوز رو به رو شده‌اند.

۳۶ جایگاه سی ان جی که برخی آنها دو نوع سوخت ارایه می‌دهند در اهواز فعال هستند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار