نماینده ولی‌فقیه در سوریه: رمز عبور از شدائد/ طبق وعده خدا آینده به خیر و خوبی منتهی خواهد شد

نماینده ولی‌فقیه در سوریه، امید را رمز عبور امت اسلام از شدائد دانست و تاکید کرد طبق وعده الهی، آینده قطعاً به خیر و خوبی منتهی خواهد شد.
- اخبار بین الملل -

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابوالفضل طباطبایی که به‌‌دلیل تداوم تعطیلی نمازجمعه‌ حرم مطهر حضرت زینب (ع) پس از کرونا در یک برنامه‌ تلویزیونی سخن می‌گفت، امید داشتن را برای عبور از ایام سخت ابتلا به ویروس کرونا ضروری دانست.

وی با اشاره به فضائل ماه شعبان و تضرع به درگاه خدا برای نزول رحمت برای انسان‌ها تاکید کرد: باید از برکات این ماه معظم جهت بالا بردن درجات روحی و معنوی خود استفاده نماییم.

آیت‌الله طباطبایی ادامه داد: با وجود انتشار ویروس کرونا که باعث شده اجباراً در خانه‌های خود بمانیم و سبک زندگی‌مان در ظاهر تغییر کرده، باید از این فرصت بهترین بهره را برای خودسازی ببریم.

امام جمعه دمشق با ذکر روایتی از پیامبر اعظم (ص) که تصریح دارد "امیدواری رحمتی از خدای متعال برای امت اسلام است"، خاطرنشان کرد در زمان مواجهه با بلایا و شدائد نباید ناامید شد و امید ما را از این شرایط سخت عبور می‌دهد.

آیت‌الله طباطبایی در پایان سخنانش با بیان این‌که آینده قطعاً به خیر و خوبی منتهی خواهد شد، تاکید کرد: وعده الهی این است که همانا ظهور امید مستضعفان جهان حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) به وقوع خواهد پیوست و قسط و عدل را در جهان گسترش خواهد داد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار