هشت مودی نمونه مالیاتی استان یزد تجلیل شدند

یزد- ایرنا- هشت مودی نمونه مالیاتی استان یزد امروز( چهارشنبه )در مراسمی که با حضور جمعی از مسوولان محلی برگزار شد به عنوان مودیان نمونه ملی تجلیل شدند.

این مودیان شامل شرکت‌ معدنی و صنعتی چادرملو اردکان، سنگ آهن مرکزی ایران- بافق، کارخانه فولاد آلیاژی، صنایع لاستیک، سیم و کابل یزد، سیم و کابل ستاره، چینی بهداشتی مروارید و کارگاه شیرینی حاج خلیفه معرفی شدند.

به گزارش راه شلمچه به نقل از ایرنا، در این مراسم مدیرکل امور مالیاتی یزد با قدردانی از همکاری مودیان در انجام وظایف قانونی خود گفت: بر اساس ارزیابی‌ها این مودیان در سطح کشور نمونه شناخته شدند .

منوچهر اسدی به اهمیت همکاری مودیان مالیاتی استان اشاره کرد و افزود: گسترش فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه جزو رسالت‌های مهمی است که همواره در یزد مدنظر است .

وی همچنین تداوم همکاری تمامی مودیان در انجام بهتر وظایف قانونی در راستای تحقق اهداف کشور و خدمت بهتر به مردم و انجام امور مختلف را خواستار شد. 

همچنین در این آیین از ناصر تقی‌زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به عنوان یکی از مودیان نمونه مالیاتی استان با لوح سپاس تجلیل شد.  

مدیرعامل شرکت یادشده با بیان اینکه پرداخت مالیات وظیفه قانونی و ملی است، گفت: همچنان حداکثر توان خود را برای کمک به دولت در این شرایط اقتصادی به کار خواهیم بست.

 تقی‌زاده با اشاره به برنامه‌ این شرکت، از سرمایه گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی در سال‌های آینده به خصوص در زمینه‌ صنعت فولاد خبر داد و از همکاری مسوولان قدردانی کرد.

بر اساس وظیفه ذاتی، امور مالیاتی مسوول وصول مالیات و تامین بخشی از بودجه دولت است که همکاری مودیان نقش مهمی در تحقق اهداف و برنامه‌ها دارد.

۹۴ درصد درآمد استان یزد مربوط به  مالیات است. 

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار