همایش «مکتب حاج قاسم» در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به‌عمل آمده با حضور فعالان و مبارزان سیاسی از یمن و بحرین همایش «مکتب حاج قاسم» در اردبیل برگزار می‌شود.
- اخبار استانها -

به گزارش راه شلمچه به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عزیز حبیبی صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده با حضور فعالان و مبارزان سیاسی از یمن و بحرین همایش «مکتب حاج قاسم» در اردبیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این مراسم 30 بهمن‌ماه ساعت 13:30 در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود که انتظار می‌رود در راستای برگزاری باشکوه و منظم این برنامه متولیان و دستگاه‌های مربوطه همکاری‌های لازم را با ما داشته باشند تا بتوانیم به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

ضرغامی در اصفهان: مجلس جدید باید پیرو مکتب حاج قاسم سلیمانی باشد / مردم با حضور باشکوه در انتخابات پاسخ یاوه‌گویی‌های آمریکایی‌‌‌ها را می‌دهندجزئیات نشست تخصصی «بررسی ابعاد حقوقی ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی»

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: سلیم المنتصر یمنی، فعال و مبارز سیاسی یمن و راشد الراشد از رهبران معارض بحرینی و رئیس دفتر سیاسی جریان العمل الاسلامی از میهمانان این مراسم هستند که حضور گسترده شرکت‌کنندگان در این مراسم سبب معنوی‌تر شدن برنامه‌ خواهد بود.

حبیبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و نیز شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: کشور ما در غم از دست دادن یک بزرگمرد عزادار شد ولی خون این شهید والامقام هیچ گاه پایمال نخواهد شد و به دشمنان اجازه نخواهیم داد به اهداف و توطئه‌های شوم خود دست یابند.

وی بیان کرد: این مراسم با مداحی میثم افتخاری و شعرخوانی کلامی زنجانی همراه است و ویژه برنامه‌هایی برای برگزاری این برنامه در نظر گرفته شده است که انتظار می‌رود به بهترین شکل و به نحو احسن اجرا شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار