واکنش آمریکایی‌ها نسبت به افشای دروغ جدید ترامپ

برخی از رسانه‌ها و هنرمندان آمریکایی در واکنش به دروغ گویی ترامپ و دولتش در جریان حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد، پیام‌هایی را در صفحه‌های مجازی خود منتشر کردند.

واکنش آمریکایی‌ها نسبت به افشای دروغ جدید ترامپبه گزارش راه شلمچه به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حمله موشکی تلافی جویانه سپاه ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق، ترامپ مدعی شده بود که هیچ نیروی نظامی در این حمله آسیب ندیده است.

با اعلام پنتاگون، مقر فرماندهی وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا مبنی بر زخمی شدن ۱۱ نفر از نیرو‌های نظامی آمریکایی در جریان حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا، بار دیگر دروغ ترامپ برملا شده و اعتراض برخی رسانه‌ها و هنرمندان آمریکایی را برانگیخت و دروغگویی او و دولتش بر سر زبان‌ها افتاد.

مرکز مطالعات پیشرفته آمریکا در واکنش به این دروغ با انتشار توییتی نوشت: ترامپ و دولتش بار دیگر دروغ گفتند و این بار درباره زخمی‌های ارتش آمریکا در حمله تلافی جویانه ایران.

کایل گریفین خبرنگار ام‌اس‌ان‌بی‌سی توییت کرد: پس از حمله ایران، چندین نظامی آمریکایی به علت ضربه مغزی تحت درمان قرار گرفته اند. ترامپ گفته بود هیچ آمریکایی در این حمله آسیب ندیده است.

جریل سرکسیسان بازیگر آمریکایی نیز نوشت: نظامیان آمریکایی در حمله ایران زخمی شده اند. من به هیچ کدام از حرف‌های دولت آمریکا اعتماد ندارم. ترامپ یک دروغگوی رو به زوال است.

جوردن چاریتون خبرنگار آمریکایی در توییترش اینگونه نوشت: ۱۱ سرباز آمریکایی در حمله تلافی جویانه ایران زخمی شده‌اند. ترامپ باز هم دروغ گفته است.

استیو سیلبرمن نویسنده این کشور نیز در صفحه توییترش منتشر کرد: ترامپ درباره عدم آسیب دیدن آمریکایی‌ها در حمله ایران دروغ گفته بود.

در ادامه می‌توانید تصاویر و ترجمه توییت‌های آمریکایی‌ها در واکنش به دروغگویی ترامپ را مشاهده کنید:

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار