مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خبرداد:

پرداخت تسهیلات بانکی به شهرداری‌های مازندران

بر اساس مصوبهای که به تصویب هیات دولت رسید، مقرر شد  وزارت صمت مجوز ورود خودروهایی با کیفیت بالا را جهت نوسازی ناوگان شهری دستگاه‌های خدمت‌رسان وارد کند و بر این اساس بسیاری از استان‌ها نسبت به خرید این خودرو اقدام کردند.

به گزارش ارسالی روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران به راه شلمچه، در راستای دستور استاندار مازندران و در ادامه پیگیری‌های مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان، جهت بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌ها برای توسعه استان، جبار فرجی طی نشست با  مدیران عامل دو بانک از موافقت این بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات جهت خرید ماشین آلات به شهرداری‌های مازندران خبر داد.

وی گفت: با توجه به دغدغه و نگرانی استاندار مازندران مبنی بر اینکه وضعیت ناوگان خودرویی دستگاه‌های اجرایی و  شهرداری‌های مازندران مطلوب نبوده و باید نوسازی و بهسازی شوند، پیگیری این کار را در اولویت برنامه‌های سازمان قرار دادیم .


این مسئول بیان داشت: بر اساس مصوبهای که به تصویب هیات دولت رسید، مقرر شد  وزارت صمت مجوز ورود خودروهایی با کیفیت بالا را جهت نوسازی ناوگان شهری دستگاه‌های خدمت‌رسان وارد کند و بر این اساس بسیاری از استان‌ها نسبت به خرید این خودرو اقدام کردند.


فرجی تصریح کرد: با توجه به اینکه در جریان بودیم اکثر شهرداری‌های مازندران از وضعیت اقتصادی مناسبی برخوردار نبوده و قادر به تهیه این ماشین‌آلات نیستند، درصدد شدیم از طریق رایزنی با برخی بانک‌ها زمینه برخورداری شهرداری‌های استان از این ماشین‌آلات را فراهم کنیم .


 وی گفت: طی نشست با مدیران عامل دو بانک، مدیران این بانک‌ها موافقت کردند تسهیلات بانکی با اقساط ۳۶ماهه به شهرداری‌های مازندران پرداخت کنند .


جبار فرجی در خصوص شرایط این تسهیلات افزود: برنامه به این صورت است که ۷۰‌درصد هزینه خودروها از طریق تسهیلات بانکی تامین گردد.

 

 مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران خاطر نشان کرد: همچنین تهاتر بخشی از هزینه‌های تامین خودروها با خرید خودروهای فرسوده شهرداری‌ها توسط این سازمان امکان‌پذیر خواهد بود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار