پوستر سی و سومین جشنواره تئاتر کرمانشاه رونمایی شد

پوستر سی و سومین جشنواره تئاتر استانی امروز با حضور جمعی از هنرمندان عرصه نمایش، رونمایی شد.

بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم که امروز (13 آذر) در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد از هنر تئاتر به عنوان هنر گفت و گو یاد کرد و افزود: این هنر زمانی مخاطبان خود را می یابد که به بیان مشکلات مردم و ارائه راهکار برای آن بپردازد.

وی افزود: هنر تئاتر از ظرفیت خوبی برای بیان مشکلات جامعه و ارائه راهکارهای آن برخوردار است و اگر تئاتر ما به این سمت و سو حرکت کند قطعا ارتباط موثر خود را با مخاطبان پیدا می کند و طرفداران بسیاری پیدا خواهد کرد.

فاضلی گفت: هنر تئاتر می تواند به گفتمان سازی فرهنگ اقتصاد مقاومتی کرده و جامعه را به سمت بهبود وضعیت و رفع مشکلات پیش ببرد.

وی با اشاره به حضور هنرمندان تئاتر در اجرا و پیشبرد برنامه های این حوزه گفت: خوشبختانه حوزه تئاتر استان دست کسانی است که خودشان در این زمینه دغدغه مندند و خودشان از پیشکسوتان و هنرمندان این عرصه هستند

مهدی ربانی نژاد معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم در این مراسم با اشاره به استقبال هنرمندان عرصه تئاتر از سی و سومین جشنواره تئاتر استان گفت: خوشبختانه علی رغم وجود کرونا و مشکلات مالی استقبال گروه های تئاتر در این دوره افزایش یافته است.

وی از ارسال 38 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و افزود: از این تعداد 16 اثر پس از بازبینی تاییدیه اجرای عمومی گرفتند.

وی افزود: در نهایت هیات انتخاب اثر از این تعداد 10 اثر را برای راهیابی به بخش نهایی جشنواره انتخاب کردند.

وی با اشاره به برگزاری سی و سومین جشنواره تئاتر استان از 16 تا 19 آذرماه گفت: اختتامیه این جشنواره 19 آذر در تالار انتظار برگزار می شود.

ربانی نژاد گفت: در مدت برگزاری جشنواره صبح ها از ساعت 9 تا 12 به جلسات نقد و بررسی آثار جشنواره اختصاص داده شده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: امروز هم در این جلسه شاهد رونمایی از پوستر این جشنواره خواهیم بود و امیدواریم با حضور هرچه بیشتر مخاطبان جشنواره پرشور و حرارتی را شاهد باشیم.

انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار