کریس مورفی: سیاست ترامپ در قبال ایران شکستی فاجعه‌بار است

سناتور دموکرات آمریکایی سیاست رئیس جمهور این کشور در قبال ایران را شکستی فاجعه‌بار توصیف کرد.

کریس مورفی: سیاست ترامپ در قبال ایران شکستی فاجعه‌بار استبه گزارش راه شلمچه به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «کریس مورفی» سناتور دموکرات آمریکا در واکنش به پیام توییتری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور که در آن دیدار وی با مقامات ایرانی را غیرقانونی عنوان کرده بود، گفت که سیاست ترامپ در قبال ایران شکستی فاجعه‌بار است.

کریس مورفی همچنین در صفحه توییتر خود خطاب به ترامپ نوشت: جهت اطلاع شما، من عضو ارشد کمیته فرعی خاورمیانه در کمیته روابط خارجی مجلس سنا هستم. دیدار با مقام‌های منطقه‌ای به معنی واقعی کلمه، کار من است.

پیش از این رئیس‌جمهور آمریکا به دیدار مورفی با وزیر امور خارجه ایران در حاشیه نشست مونیخ واکنش نشان داد و آن را نقض قانون «لوگان» خواند.

بیشتر بخوانید:

کریس مورفی: ترامپ تلفات عین‌الاسد را برای ادعای بازدارندگی علیه ایران جعل کرد

ترامپ در واکنش به انتشار اخباری درباره  دیدار سناتور کریس مورفی با «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران  در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ، گفت: خبری خواندم که نوشته بود سناتور مورفی با ایرانی‌ها دیدار کرد. آیا چنین چیزی حقیقت دارد؟ من این خبر را وقتی که داشتم به اینجا می‌آمدم، دیدم. آیا چیزی هست که من باید بدانم؟ چون به نظر می‌رسد که این اقدام (دیدار سناتور کریس مورفی با محمد جواد ظریف) نقض قانون لوگان است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار