کمک ۱۰۰ میلیون دلاری آمازون به مراکز توزیع غذای رایگان در آمریکا

بنیانگذار آمازون در اینستاگرام نوشت متاسفانه با شیوع ویروس کرونا حتی در روز‌های عادی مشکل کمبود منابع تغذیه در آمریکا یک موضوع جدی است.

به گزارش راه شلمچه به نقل از خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جف بزوس، بنیانگذار شرکت آمازون چند روز پیش اعلام کرد مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار را برای کمک به مراکز توزیع غذای رایگان در آمریکا اختصاص می‌دهد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، مراکز توزیع غذای رایگان در آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شده‌اند و در  آستانه قحطی هستند. آمریکا در حالی ادعای تسلط بر اوضاع را دارد که دست به دامن شرکت‌های خصوصی شده و طبق آمار رتبه اول را در میان تعداد مبتلایان به ویروس کرونا داراست.

جزئیات مشکلات آمریکا در پی شیوع ویروس کرونا

جف بزوس چند روز پیش در اینستاگرام خود نوشت: «حتی در روز‌های عادی مشکل کمبود منابع تغذیه در آمریکا یک موضوع جدی است. متاسفانه با شیوع ویروس کرونا تنش‌ها در این رابطه بسیار بیشتر از همیشه شده است، میلیون‌ها آمریکایی به این دلیل به دنبال مراکز توزیع غذای رایگان هستند». وی در ادامه نوشت: «پخش غذا بین نیازمندان به سرعت منابع ملی را خالی می‌کند».

ویروس کرونا در عرض ۲ هفته بیش از ۱۰ میلیون آمریکایی را از کار بیکار کرده است. گفته می‌شود این کشور از دوره افسردگی بزرگ اقتصادی تا کنون چنین شرایطی را  به خود ندیده است.

درماندگی آمریکا در کنترل مشکلات ناشی از ویروس کرونا

در حال حاضر این کشور از بیکاری و ورشکستگی در صنایع مختلف رنج می‌برد و روزانه با ضرر‌های متعددی مواجه است. بر اساس گزارش‌های اخیر، ۶.۶ میلیون نفر در هفته گذشته و ۳.۳ میلیون نفر در این هفته شغل خود را در آمریکا از دست داده‌اند. همچنین کمبود تجهیزات پزشکی در این کشور میزان تلفات آمریکا را افزایش داده است. اکنون برای خروج آمریکا از این بحران، شرکت‌ها و افراد مختلف دست به کار شده و به کمک آمده‌اند تا با پرداخت کمک‌های مالی به سازمان جهانی سلامت، شرایط آمریکا را کمی بهبود بخشند.

بیشتر بخوانید: اضافه شدن بخش جدید به PUBG به نام Fantasy Battle Royale

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار