کنایه طنز عطالله مهاجرانی به تحریم کنندگان جشنواره فیلم فجر

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد پس از استقبال چشمگیر مردم در خرید بلیت‌های جشنواره فیلم فجر با انتشار توئیتی کنایه آمیز به تحریم کنندگان این جشنواره واکنش نشان داد.

.به گزارش راه شلمچه به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است که برخی سلبریتی ها و افراد شناخته شده، بازی رسانه‌ای برای تحریم و حضور نداشتن در جشنواره فیلم فجر به راه انداختند که در نهایت پیش فروش بلیت های جشنواره فیلم فجر با استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان به سینما روبرو شد و تحریم کنندگان به اصطلاح در این بازی مات شدند چراکه پس از آغاز پیش‌فروش بلیت‌ها، تنها با گذشت نیم ساعت تمامی بلیت ها به فروش رفت.

سید عطالله مهاجرانی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسبق، پس از این اتفاق با انتشار توئیتی در کنایه به سلبریتی ها نوشت: به گمانم پیام انقلابى ایشان به دست مردم نرسیده است.

در ادامه می‌توانید متن و تصویر توییت سید عطالله مهاجرانی را مشاهده می‌کنید:

"بانویى، توصیه کرده بود، مردم به جشنواره فجر نروند و بلیط سینما نخرند. در همان نیم ساعت اول، بلیط‌ها پیش فروش شده است. به گمانم پیام انقلابى ایشان به دست مردم نرسیده است. شاید هم خریداران بلیط ایشان را نمى شناسند. قبلا هم فرموده بودند، مردم پول آب و برق و تلفن و گاز ندهند، دادند. "

.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار