گراهام: درخواست ترامپ از چین برای تحقیق درباره بایدن کاری احمقانه بود

سناتور هم حزبی رئیس جمهور آمریکا از اقدام او برای درخواست از چین برای تحقیق علیه رقیب دموکرات او انتقاد کرد.

گراهام: درخواست ترامپ از چین برای تحقیق درباره بایدن کاری احمقانه بودبه گزارش راه شلمچه به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، سناتور لیندسی گراهام، نماینده کارولینای جنوبی اقدام دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای درخواست از چین در خصوص تحقیق درباره جو بایدن را احمقانه توصیف کرد.

سناتور هم حزبی ترامپ در مصاحبه با آکسیوس گفت: اینکه از چین خواسته شود تا درباره بایدن تحقیق کند، احمقانه بود. هیچکس باور ندارد که چین با بایدن، ترامپ، من یا شما یا هر کس دیگری منصف باشد. این ایده بدی بود؛ که خیلی هم دوام نیاورد.

اظهارات گراهام در واکنش به حرف‌های اخیر سناتور هم حزبی او میت رامنی در انتقاد از اقدام ترامپ بیان شد. میت رامنی نیز درخواست ترامپ از چین برای تحقیقات درباره بایدن را اشتباه و وحشتناک خواند.

چندی پیش، دو افشاگر ناشناس نهاد اطلاعاتی آمریکا اعلام کردند ترامپ در چندین تماس تلفنی با ولادیمیر زلنسکی خواستار تسریع تحقیقات درباره فساد مالی پسر جو بایدن شده است. او طی تماسی تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس‌جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد. افشای این موضوع باعث شد دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر گزینه استیضاح را مطرح کنند و تحقیقات رسمی در این خصوص آغاز گردد. دموکرات‌ها در چارچوب استیضاح ترامپ می‌کوشند از جولیانی تحقیق کنند که او اعلام کرده از همکاری با کنگره امتناع می‌ورزد.

دموکرات‌ها می‌کوشند به دلیل رسوایی ترامپ در موضوع اوکراین گیت، روند استیضاح وی را کلید بزنند. با این وجود، کاخ سفید اعلام کرد تا زمانی که استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان به طور رسمی به تصویب نرسیده است، از همکاری با این پرونده خودداری خواهد کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار