۹۸ درصد نازل‌های سوخت سی‌ان‌جی در استان کرمانشاه استاندارد است

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل استاندارد کرمانشاه با اشاره به اینکه از ۶۷ جایگاه عرضه سوخت گاز طبیعی (سی‌ان‌جی) بازرسی شد، گفت: از مجموع ۷۰۰ نازل فعال مورد آزمون قرار گرفته ۶۸۹ نازل با الزامات استاندارد مطابقت داشت و ۱۱ نازل هم دارای عدم انطباق و مردود شد.

«محمودرضا نیازی» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بررسی صحت عملکرد نازل‌های سوخت گاز طبیعی (CNG) یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد است.

وی افزود: به‌منظور حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و کنترل کمی این نازل‌ها به صورت دوره ای تحت آزمون قرار گرفته تا از هر گونه تخلف و ضرر و زیان از نظر کمی برای مصرف کننده جلوگیری شود.
نیازی تاکید کرد: ۱۱ نازل سوختی CNG که دارای عدم انطباق بودند از چرخه عرضه خارج و مدیر جایگاه ملزم به انجام رفع نواقص با هماهنگی بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است تا پس از انجام آزمون مجدد، در صورت انطباق با استاندارد مربوطه، اجازه فعالیت داده شود.
وی یادآور شد: مصرف کنندگان هنگام حضور در جایگاه‌های عرضه سوخت گاز طبیعی (CNG) به برچسب گواهی انجام آزمون نازل توسط اداره کل استاندارد توجه کرده و در صورت نداشتن این برچسب، موارد را از طریق سامانه گویای ۱۵۱۷ در طول شبانه روز و خط ارتباطی استانی ۴۵۱۷-۰۸۳ به اطلاع این اداره کل برسانند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار