ضربه‌گیر دولت و مجلس رفت!

رئیس‌جمهور با توجه به پایان دوره مسئولیت معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، در بخشی از نشست امروز (یکشنبه) هیأت دولت، از «سیدمحمد حسینی» به‌عنوان چهره‌ای علمی، فرهنگی و انقلابی یاد و بر استفاده از تجربیات و توانمندی‌های وی در سنگرهای دیگر در دولت مردمی تأکید کرد.

به گزارش راه شلمچه، سیدمجمد حسینی از زمانی که به عنوان معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور در بسیاری از مناقشات بین نمایندگان منتقد با دولت را به خوبی مدیریت کرد و در بین نمایندگان مجلس هم فردی امین بود.

نمایندگان مجلس حسینی را فردی دلسوز و پی‌گیر می‌دانستند و برای همین همواره در مواقعی که برخی از نمایندگان انتقاد تندی نسبت به وزرا و مدیران دولت داشتند گویی وی سنگ صبور آنها بوده و با معاونان دلسوز و توانمندی که با قوانین مجلس اشراف داشتند، همانند ضربه‌گیر عمل می‌کردند و دولت در آرامش، نگران مجلس و با آن حاشیه‌هایی که همه دولت‌ها با آن درگیر بودند را در این چهارسال نداشته بود.

حسینی همچنین در دوره این مدت مرتب به استان‌ها می‌رفت و با مردم و مسئولین شهرستان‌ها هم در ارتباط بود و حاصل این سفرهای استانی، قطعا دستاوردهای زیادی بوده‌است. جالب است این سفرها همراهی با سفرهای استانی رئیس‌جمهور نبوده و همگی با برنامه‌های از پیش طراحی شده انجام می‌گرفت.

گفتنی‌است حدود 8 ماه پیش 260 نفر از نمایندگان مجلس یازدهم در قالب بیانیه‌ای که در صحن علنی مجلس قرائت شد، از زحمات، پیگیری‌ها و تعامل منطقی سیدمحمد حسینی با مجلس شورای اسلامی از وی تقدیر به عمل آمد.


«سید محمد حسینی» متولد ۱۳۴۰ رفسنجان و دانش آموخته دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی است که از مرداد ماه ۱۴۰۰ با حکم آیت‌الله رئیسی به‌عنوان معاون پارلمانی رئیس‌جمهور منصوب شد. 

وی مسئولیت‌هایی چون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم، قائم مقامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دولت نهم و نمایندگی دوره پنجم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.

راه شلمچه بنا دارد بزودی عملکرد سیدمحمد حسینی در مجلس را منتشر کند.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار