درباره ما

تیرماه سال 1365 گردان ما در رودخانه چنگوله اطراف مهران مستقر شد تا برای عملیاتی بزرگ آماده شود. چند روزی در این مکان مستقر بودیم تا اینکه در روز دهم تیر عملیات کربلای یک آغاز و مهران آزاد شد.
دو روز قبل از این عملیات، شهید میرزاعلی رحیمی نیا به من گفت؛ اگر شهید بشوم چه می کنی؟ آن روز با طنز جمله‌ای گفتم. اما میرزاعلی بعدها به شهادت رسید.

پس از سال‌ها به جمله این شهید عزیز رسیدم که واقعا برای میرزاعلی رحیمی نیا چه کردم؟ اصلا اینکه شعار می‌دادیم شهدا شرمنده‌ایم، یعنی چه؟ ما که روزگاری در جنگ بودیم و همرزمان شهدا بودیم، الان چه خاصیتی داریم؟ ما هیچ مسئولیتی یا شغلی دولتی نداریم شاید راحت‌تر بتوانیم از شهدا بگوییم و از اهداف و یا خواسته‌های آنان بگوییم و تنها راه را از طریق رسانه دانستیم و این بود که در سال 1393 سایت "شلمچه نیوز" را راه اندازی کردیم و برای مجوز سایت نتوانستیم با این نام موفق شویم و از این رو با پیشنهاد مسعود ده‌نمکی "راه شلمچه" را انتخاب کردیم که پایگاه خبری راه شلمچه در تاریخ 24 مهر 1396 با شماره ثبت 80215 از هیئت نطارت بر مطبوعات مجوز دریافت کرد. اگرچه از نظر رتبه به‌خاطر تغییر دامنه شلمچه نیوز به راه شلمچه به شدت اُفت داشتیم اما به لطف خدا دوباره به جایگاه خوبی خواهیم رسید.

راه شلمچه رسانه‌ای مستقل است تا منفعت طلبان و سودجویان را به چالش بکشد.

راه شلمچه آمده تا فرهنگ بسیجی که شهدا به ما آموخته‌اند را زنده نگه دارد.

راه شلمچه رسانه ای مستقل است و با هیچ گروه سیاسی عقد اُخوت نبسته است.

راه شلمچه با شهدای شلمچه اُخوت عمیقی دارد.

 

مدیر مسئول راه شلمچه
علی هدایتی

8
صدیقه قنبری ۱۷ آبان ۱۳۹۸
خداوند پشت و پناه همه شما فعالان در عرصه حقیقت و شهادت باشد.
سلام و رحمت حضرت حق بر شهیدان گلگون کفن و ایثارگران سلحشور که برای عدالت و آزادی در جبهه های فرهنگی و اقتصادی و سیاسی و نظامی با دشمنان انسانیت و شیاطین استعمارگر جهاد می نمایند...
و مصمم در این مسیر همچنان ایستاده‌اند و با توکل به الله، آگاهانه با مترفین و طاغوتیان و جهل می جنگند...
پاسخ
1
۲۵ فروردین ۱۴۰۰
با سلام
فعالیت های مخلصانه شما ستودنی است .با ارزوی توفیق روز افزون
پاسخ
1
محمد شهدادزهی ۱۲ آبان ۱۴۰۰
درود انشاءالله این راه که شروع کردید موفق باشید
پاسخ
0
سیدیعقوب موسوی ۲۷ دی ۱۴۰۱
سلام ودرود فراوان... سایت بسیار خوب ووزینی میباشد ارزوی توفیق وموفقیت
پاسخ
0
علي كشاورز ۲ آبان ۱۴۰۲
سلام اقاي مدير مسول از برنج ومركبات مازندران چرا مطلب نداري به قول شما چرا مقصران را به چالش نمي كشي 111 مثل اينكه از اصل كارت فاصله گرفتي
پاسخ
آخرین اخبار