همسر ایرانی سرمربی پرتغالی سپاهان کیست؟

 بازیگر جوان ایرانی که در چند فیلم از جمله فیلم قهرمان اصغر فرهادی بازی کرده‌است، امروز بر سر سفره عقد نشست.

به گزارش راه شلمچه، مدتی پیش بود که گفته شد ژوزه مورایس سرمربی سپاهان از دین مسیحیت به دین اسلام گرویده و قرار است به زودی با یک دختر ایرانی ازدواج کند.

شیدا مقصودلو نام نامزد ایرانی ژوزه مورایس است که از بازیگران زن دهه هفتادی محسوب می‌شود و طبق تصاویر منتشر شده او امروز با سرمربی پرتغالی سپاهان ازدواج کرد.

شیدا مقصودلو در تهران متولد شد. درمورد خانواده او اطلاعات چندانی در دسترس نیست و بیشتر اطلاعات مربوط به حرفه بازیگری و دوران بعد از ازدواجش با سرمربی سپاهان است.

شاید مهم ترین فیلم شیدا مقصدلو قهرمان اصغر فرهادی باشد که خانم بازیگر در این فیلم، کنار چهره هایی همچون محسن تنابنده، امیر جدیدی فرشته صدر عرفایی و... به ایفای نقش پرداخت. شیدا مقصدلو در قهرمان نقش منشی رادمهر را برعهدا داشت.

فعلا فیلم هایی که شیدا مقصدلو در آن بازی کرده به همین جا ختم میشود و باقی فیلم شناسی و آثار بازیگری اش مربوط میشود به حضور در نمایشهایی همچون "چند تکه لغزان"، "لوله"، "آرش"، "تورنج"، "نشانی".

شیدا مقصدلو در سال 1376 بدنیا آمده و همسرش ژوزه مورایس متولد مرداد 1344؛ با یک حساب سرانگشتی میتوان به عدد اختلاف سنی 32 ساله سرمربی سپاهان و همسر ایرانی اش رسید.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار