آلمانی ها لندن را بمباران کردند!

بایرن مونیخ در شبی رویایی با نتیجه 2-7 تاتنهام را مغلوب کرد.

به گزارش راه شلمچه، بایرن مونیخ که در یک دهه اخیر سابقه پیروزی های پرگلی در لندن مقابل آرسنال در کارنامه داشت، امشب نیز با درخشش و پوکر سرژ گناربری موفق شد 2-7 تاتنهام را شکست داده و به یک پیروزی بزرگ دست یابد.

 

اولین فرصت بازی در دقیقه 3 و روی فرار زیبای سرژ گناربری ایجاد شد اما ضربه محکم او با مهار تماشایی هوگو لوریس همراه شد. دو دقیقه بعد این بار سون هیونگ مین در موقعیتی تقریبا تک به تک می توانست دروازه بایرن مونیخ را باز کند اما نویر با واکنشی تماشایی دروازه را نجات داد.

 

اما در دقیقه 11 تاتنهام به گل اول سید. روی پاس بلند و زیبای سیسوکو، سون هیونگ مین موفق شد با یک ضربه زمینی از درون محوطه گل اول تاتنهام را به ثمر رساند.

 

اما بعد از دریافت این گل بایرن سراپا حمله شد و خیلی سریع به گل تساوی دست یافت. دفع توپ فرتونگن به جاشوا کیمیچ رسید و او با یک ضربه غیرقابل مهار موفق شد دروازه تاتنهام را باز کند.

 

 

در دقیقه 17 هری کین بعد از جا گذاشتن نویر تا آستانه زدن گل دوم تاتنهام نیز پیش رفت اما بواتنگ به زیبایی در آخرین لحظات دروازه تیمش را نجات داد.

 

دقایقی بعد فیلیپ کوتینیو از فاصله ای دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما هوگو لوریس واکنش خوبی روی ضربه ستاره برزیلی نشان داد.

 

در دقیقه 28 این بار اندومبله با یک ضربه تماشایی دروازه بایرن را تهدید کرد اما نویر با واکنشی زیبا این توپ را دور کرد.

 

 

 

در ادامه جریان بازی کمی آرام شد و در حالیکه به نظر می رسید دو تیم به تساوی رضایت داده اند، رابرت لواندوفسکی با یک چرخش فوق العاده و ضربه ای دقیق در لحظات پایانی نیمه اول موفق به گلزنی شد تا بایرن مونیخ با برتری 1-2 راهی رختکن شود.

 

بایرن مونیخ نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی سریع به دو گل دست یافت. ابتدا سرژ گناربری در دقیقه 53 با یک حرکت تماشایی از سمت چپ و نفوذ به محوطه موفق شد با یک ضربه زیبا گل سوم بایرن را به ثمر رساند.

 

 

اما همین ستاره جوان دو دقیقه بعد روی پاس تولیسو، با یک ضربه زمینی و فنی از سمت چپ محوطه گل چهارم بایرن مونیخ را نیز وارد دروازه هوگو لوریس کرد.

 

 

تاتنهام که چیزی برای از دست دادن نداشت، سراپا حمله شد و در دقیقه 62 به یک ضربه پنالتی دست یافت که هری کین علیرغم تشخیص درست نویر این موقعیت را تبدیل به گل کرد.

 

در دقیقه 68 اریکسن با یک ضربه زیبا و مواج از پشت محوطه دروازه بایرن را تهدید کرد، اما نویر با یک فوق واکنش دروازه تیمش را نجات داد. در ادامه جریان بازی آرام شد و تاتنهام نمی توانست موقعیت چندانی ایجاد کند تا اینکه بایرن در دقیقه 83 به گل پنجم هم دست یافت.

 

پاس پشت مدافعان تیاگو باعث شد گناربری تک به تک شده و با یک ضربه زمینی و دقیق، هت تریک خود را کامل کرده و زننده گل پنجم لقب گیرد.

 

اما این پایان کار نبود و روی پاس کوتینیو، لواندوفسکی موفق شد در دقیقه 86 با یک بغل پای تماشایی و نرم گل ششم را به ثمر برساند.

 

کابوس تاتنهام ادامه یافت و یک دقیقه بعد سرژ گناربری موفق شد برای چهارمین بار دروازه تاتنهام را باز کند تا در نهایت بایرن مونیخ با نتیجه غیرقابل باور 2-7 مقابل تاتنهام به برتری دست یابد.

منبع؛ ورزش3

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار