با دلار 31 هزار تومانی جهانگیری رویش می‌شود نامزد شود

یک فعال اصلاح‌طلب گفت: نامزدی اسحاق جهانگیری در انتخابات 1400، اشتباهی بزرگ است.

به گزارش راه شلمچه، ناصر قوامی عضو فراکسیون اصلاح‌طلبان در مجلس ششم به نامه‌نیوز گفت: «کاندیداتوری آقای جهانگیری اشتباهی بزرگ است. آقای جهانگیری در این 7 سال چه کرده که حالا دوباره کاندیدا شود؟! دلار شده 31 هزار تومان. واقعا خنده‌دار است که بخواهند کاندیدا شود و فکر کند که مردم نمی‌گویند شما در این مدت چه کردی که به خاطر آن به شما رای بدهیم».


او درباره نامزدی محسن هاشمی،‌ رئیس شورای شهر تهران نیز گفت: «محسن هاشمی هم در شورای شهر کار خاصی نکرد و مردم عملکرد ویژه‌ای از او ندیدند. هیچ تحولی در تهران که مردم را راضی نگه دارد ندیدیم. شما خبرنگاران اگر دیدید به ما هم بگویید».


وی در واکنش به اینکه محمدرضا عارف هم از جمله گزینه‌های مطرح اصلاح‌طلبان است، گفت: «عارف که دیگر هیچ، او کلا اوت است. عارف با عملکردی که در مجلس دهم داشته است کسی او را قبول ندارد. به نظر من عارف عاقل‌تر از آن است که کاندیدا شود».


قوامی همچنین در واکنش به احتمال کاندیداتوری عباس آخوندی گفت: «آقای آخوندی وزارت راه و مسکن را به گند کشید حالا چطور می‌خواهد مملکت را اداره کند؟!»


این فعال اصلاح‌طلب در پاسخ به اینکه سورنا ستاری،‌ معاون فناوری رئیس‌جمهور چقدر برای کاندیداتوری و موفقیت در انتخابات شانس دارد، گفت: «او را نمی‌شناسم».
تنها گزینه مورد تایید قوامی محمدرضا خاتمی بود: «به نظر من اگر آقای خاتمی بیاید و تایید صلاحیت هم بشود،‌ گزینه بسیار بسیار خوبی است».


این نماینده پیشین مجلس در پاسخ به اینکه آیا اصلاح‌طلبان ممکن است راضی به ائتلاف با علی لاریجانی شوند، نیز گفت: «هیچ اصلاح‌طلب عاقلی با آقای علی لاریجانی ائتلاف نخواهد کرد».


اظهارات قوامی درباره رضا خاتمی- فارغ از این که خاتمی در مجلس هم جدی گرفته نمی‌شد- نقض بقیه سخنان اوست چرا که همین رضا خاتمی سال 96 گفته بود تضمین وعده‌های روحانی ما اصلاح‌طلبان هستیم.



منبع؛ کیهان

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار