تشییع باشکوه 9 شهید مدافع حرم روی دستان مردم تهران +تصاویر

مراسم بدرقه و تشییع پیکرهای 7 شهید مدافع حرم تازه تفحص شده و نیز دو شهید مدافع حرم که اخیرا توسط رژیم صهیونیستی در سوریه به شهادت رسیدند، همزمان با ایام فاطمیه با حضور گسترده مردم شهیدپرور پایتخت و مسئولان در میدان امام حسین‌(ع) تهران برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه، مردم از همان ساعات ابتدائی آغاز مراسم با در دست داشتن تصاویر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پرچم فلسطین و گروه‌های مقاومت نظیر حزب‌الله لبنان و همچنین دست‌نوشته‌هایی با موضوع حمایت از فلسطین و ضرورت ادامه دادن راه شهدا، در میدان امام حسین(ع) حضور یافته و با قرائت زیارت عاشورا و عزاداری، با شهدای مدافع حرم وداع کردند.


به گزارش دفاع پرس، شهیدان «علی آقاعبداللهی» از تهران، «حسن اکبری» از تهران، «سید مصطفی صادقی» از تهران، «مهدی ذاکرحسینی» از تهران، «رضا عباسی» از استان کرمانشاه، «غلامعلی تولی» از استان گلستان، «محمدرضا یعقوبی» از استان گیلان و «الیاس چگینی» از استان قزوین، پیکرهای مطهر تازه تفحص شده در مناطق عملیاتی سوریه هستند که توسط اداره ایثارگران کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شناسایی و وارد کشور شدند.

پاسداران رشید و سرافراز اسلام «محمدعلی عطایی شورچه» و «پناه تقی‌زاده» نیز اخیرا حین انجام مأموریت مستشاری در جبهه مقاومت اسلامی سوریه، توسط دژخیمان غاصب صهیونیستی به شهادت رسیدند.

گفتنی است، روز پنج‌شنبه، پیکرهای مطهر این شهدای والامقام با استقبال جمع کثیری از خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف و مردم متدین و انقلابی مشهدالرضا(ع)، زائر حضرت ثامن‌الحجج علی‌بن موسی‌الرضا(ع) شدند.

مراسم وداع با پیکرهای مطهر این شهدا نیز روز شنبه در معراج الشهدای تهران برگزار شد.

به گزارش ایرنا، بازگشت غرورآفرین پیکرهای مطهر شهدای گرانقدر مدافع حرم، پس از چندین سال چشم انتظاری به خاک وطن، همزمان با ایام فاطمیه و شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، توتیای دیدگان مردم ولایت‌مدار و شریف ایران اسلامی و خانواده صبور و بزرگوارشان شد.

پایمردی‌های شهدای مدافع حرم که با تاسی از آموزه‌های حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) برای صیانت از عزت و اقتدار ایران اسلامی از حریم مطهرِ پیام‌آور کربلا، حضرت زینب(س)، جان در طبق اخلاص نهادند و با ایثار عزیزترین گوهر حیات خویش، پیمان به آخر بردند، برای همیشه در صحیفه پرافتخار و زرین مقاومت ملت بزرگ ایران ثبت خواهد شد.

تاریخ آینده این سرزمین در برابر صبوری، مجاهدت و ایثار قابل تحسین خانواده معزز این شهدای گرانقدر، سر تعظیم فرود خواهد آورد.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار