تله فیلم «بازنشستگی» شقایق عوض‌زاده کلید خورد

تله فیلم «بازنشستگی» و مجموعه «اعتراف» دو کار متفاوتی که به کارگردانی و نویسندگی شقایق عوض‌زاده در آخرین‌ ماه تابستان امسال کلید خورد.

به گزارش راه شلمچه، تله فیلم " بازنشستگی " به علت ویروس کرونا با حداقل تعداد عوامل صبح امروز(25 شهریور) به کارگردانی و تهیه کنندگی شقایق عوض‌زاده کلید خورد و مدیر فیلمبرداری مسعود معصومی نیک قلب، طراح صحنه حمید عوض زاده، طراح لباس ملیحه سادات حسینی دلچه، دستیاری علیرضا وطن خواه و با بازی هنرجویان نوپا دوره بازیگری قربان سمش ناتری و صمد بخشیان دیگرعوامل این تله فیلم می‌باشند.

بازنشستگی فیلمی با موضوع فداکاری والدین این کارگردان جوان است که پدری بازنشسته را روایت می‌کند و حاصل تلاش تمام عمرش را فدای فرزندش می‌کند.

شقایق عوض‌زاده همزمان پروژه دیگری را هم با عنوان مجموعه "اعتراف" در دست تولید دارد شامل اعترافات افراد مختلفی که به خود و زندگی خود بدهکارند.

این مجموعه شامل حضور بازیگرانی است که در آرزو و تلاش برای رسیدن به بازیگری، سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌اند و در این مجموعه فرصت حضور را پیدا کرده بودند.

"اعتراف" طرحی بلند مدت بوده که بعد از 40 روز پیش تولید، کلید آن از 4 شهریور 1400 به کارگردانی و تهیه کنندگی شقایق عوض زاده در تهران خورده و فیلمبرداری آن توسط مسعود معصومی نیک قلب انجام در حال تهیه است.

 پیش‌بینی می‌شود به علت تعدد لوکیشن ها و حضور بازیگران شهرهای مختلف ایران در این طرح، فیلمبرداری این مجموعه به شکل مقطع تا اواخر پاییز ادامه داشته باشد.

از جمله بازیگران نو پایی که تا کنون در این طرح جلو دوربین رفته اند می‌توان؛ سودمند (تهران)، محسن حسینی(تهران)، مهدی اکبرزاده (تهران) ، محمد رضا محمدی(خوزستان)، سمیه رضایی(خوزستان)، غلامرضا رضایی اصل و صمد بخشیان(فارس)، علیرضا وطن خوان(اردبیل)، قربان شمس ناتری(مازندران)  و... اشاره کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار