سرلشکر سلامی:

دستمان روی ماشه است

 فرمانده‌کل سپاه گفت: دست‌های ما به‌نیابت از ملت بزرگ ایران به‌روی ماشه است و فرزندان انقلابی این ملت چه در مرزها، چه در قلب سرزمین و چه در اعماق سرزمین‌های دوردست آمادگی دارند که از این ملت عزیز در همه شرایط دفاع کنند.

به گزارش راه شلمچه، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در حاشیه دومین روز از همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری این رزمایش‌ها قدرت بازدارندگی جمهوری ایران است تا دشمنان این مملکت در محاسبات و قراردادهایشان نسبت به قدرت دفاعی کشور عزیز ایران، دچار خطای در محاسبه نشوند.

وی ادامه داد: رزمایش‌های اخیر، اراده ملت عزیز ایران را برای دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، استقلال، تمامیت ارضی و اقتدار خود به دشمنان نشان داد.

فرمانده‌کل سپاه افزود: این رزمایش‌ها برای ملت ایران مایه آرامش و اعتماد به نفس بود و برای دشمنان جمهوری اسلامی ایران این پیام جدی و واقعی را داشت که با هیچ‌کس در موضوع دفاع از هویت، استقلال، عزت و شرف خود تعارف نداریم و در مقابل دشمنان، آماده هستیم.

سرلشکر سلامی تأکید کرد: دست‌های ما به‌نیابت از ملت بزرگ ایران به‌روی ماشه است و فرزندان انقلابی این ملت چه در مرزها، چه در قلب سرزمین و چه در اعماق سرزمین‌های دوردست آمادگی دارند که از این ملت عزیز در همه شرایط دفاع کنند.

وی گفت: از ملت بزرگ ایران صمیمانه تشکر می‌کنیم و قدردان آن‌ها هستیم و خود را فدایی آن‌ها می‌دانیم که در سخت‌ترین لحظات تاریخ، صفحات زرینی از شجاعت، صبر، ایستادگی و ثبات قدم آفریدند و الهام‌بخش ما در حرکت‌های دفاعی شدند.

فرمانده‌کل سپاه خاطرنشان کرد: ما مطمئن هستیم که همه روند‌های سیاسی و امنیتی همان‌طور که تاکنون به‌نفع مردم ایران رقم خورده است در آینده هم همین‌گونه خواهد شد.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: ملت ایران و جهانیان امروز انحطاط، زوال، سردرگمی و درماندگی دشمنانی را که به‌ظاهر بزرگ بودند، می‌بینند.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار