دعوت کمیسیون بهداشت از صاحب نظران و نخبگان برای ارائه نظرات و پیشنهادات در مورد حوزه سلامت در برنامه هفتم توسعه

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: اعضای کمیسیون از قشرهای مختلف مردم به ویژه صاحب نظران و نخبگان درخواست دارند که پیشنهادات و نظرات خود در مورد مواد مرتبط به حوزه سلامت در برنامه هفتم توسعه را به نشانی commision.behdasht@gmail. com ارسال کنند.

به گزارش راه شلمچه، سلمان اسحاقی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه قانونی بالادستی است، گفت: به برنامه هفتم در سال‌های متوالی برای قوانینی که بعد از آن تنقیح می‌شود به‌ ویژه لوایح بودجه استناد می‌کنند بنابراین دارای اهمیت  بسیار زیادی است زیرا ریل‌گذاری را انجام می‌دهد. 

وی با یادآوری اینکه در برنامه هفتم توسعه در ۶ فصل و ۲۲ ماده به موضوعات مرتبط با بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور پرداخته شده‌است، ادامه داد: در ماده ۲۳ فصل ۳ به اصلاح ساختار بودجه، ماده ۳۴ فصل ۷ به امنیت غذایی و ارتقای تولید محصولات کشاورزی، مواد ۶۸ تا ۷۳ فصل ۱۹ به ارتقای نظام سلامت، مواد ۸۸ تا ۹۲ فصل ۱۹ به ارتقای نظام آموزشی، مواد ۹۳ تا ۹۹ فصل ۲۰ به ارتقای نظام علمی، فناوری پژوهشی و در ماده ۱۱۵ فصل ۲۴ به تحول قضایی و حقوقی اشاره شده‌ بنابراین باید به ۶ فصل و ۲۲ ماده توجه ویژه‌ای داشته باشیم. 

نماینده مردم قائنات در مجلس یازدهم یادآور شد: اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در نشست اخیرشان بر این موضوع اصرار داشتند که نظرات و پیشنهادات قشرهای مختلف به ویژه نخبگان، صاحب‌نظران و جامعه بزرگ بهداشت و درمان آموزش پزشکی کشور اخذ شود تا بتوان در کمیسیون در مورد آنها بحث، گفت و گو و تبادل نظر کرد در این‌ راستا کمیسیون بهداشت  ایمیلی را در اختیار آنها قرار خواهد داد تا بتوانند نظرات پیشنهادات و هرگونه دغدغه خود را در این زمینه را در اسرع وقت و طی روزهای آینده به نشانی commision.behdasht@gmail. com ارسال کنند تا بتوان در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در مورد پیشنهادات و نظرات بحث و تبادل نظر کرد و موارد ارسال شده را مدنظر قرار داد./

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار