زنی که تمام عمر خود را وقف خیانت به مردمش کرد!

زنی که از نوکری برای اشرف پهلوی تا جانبازی برای محمدرضا پهلوی، وکالت صهیونیست‌­های ارتش اسرائیل و بهائیان و سینه‌چاکی برای همجنس‌بازان و... را در احوالات مشوش خویش به ثبت رساند تا حدّ نصاب نمره‎ای را که برای دریافت جایزه­ صهیونیستی نوبل لازم بود کسب کند.

به گزارش راه شلمچه، در اواسط تیرماه ۱۳۷۸، خیابان‌های اطراف دانشگاه تهران شاهد وقایعی عجیب و کم سابقه بود. اما ماجرای این اتفاقات در کتاب «شوالیه اناث» چگونه روایت شده است.

  

پروژه نوارسازان

  

گروهی متشکل از ۱۵۰ نفر که به گواهی اسناد منتشره حداقل هفتاد نفر از آنان دانشجو نبودند. تحت تأثیر فضاسازی رسانه‌های بیگانه و بدون هر گونه مجوزی در روز ۱۸ تیر ۷۸ وارد خیابان‌ها اطراف خوابگاه دانشجویان دانشگاه تهران شدند و به آتش زدن لاستیک و سردادن شعار علیه جمهوری اسلامی پرداختند.

  

آشوبگران با پرتاب سنگ به طرف مأموران نیروی انتظامی فضای منطقه را بحرانی کردند. در میانه این اغتشاش شبانه که بعدها مشخص شد با پشتیبانی رسانه‌ها وابسته به دولت موسوم به اصلاحات صورت گرفته، فردی بنام عزت ابراهیم‌نژاد به ضرب گلوله غیر سازمانی کشته شد.

  

قاتل وی از شلوغی فضا کمال استفاده را برده و هرگز پیدا نشد. پروژه قتل ابراهیم نژاد (سرباز وظیفه و قطعا غیر دانشجو ) دقیقا ده سال بعد در تیر ۸۸ و در پروژه ناکام هواداران آمریکایی تکرار شد. پرژه کشته‌‌سازی به منظور احساسی کردن فضا این بار ندای آقا سلطان را به کام مرگ کشاند.

شیرین عبادی و محسن رهامی دو وکیلی که سابقه برعهده گرفتن دعاوی علیه جمهوری اسلامی را داشتند وکالت خانواده مقتول را بر عهده گرفتند. از همان بدو امر مشخص بود که با توجه به حوادث آن روز شناسایی قاتل امری محال است. شرین عبادی می‌دانست که شناسایی قاتل امری محال است و به منظور تخریب جمهوری اسلامی پا به این عرصه گذاشت. از این رو وی در نقش وکیل مدافع ابراهیم‌نژاد پروژه‌ای را علیه جمهوری اسلامی شروع کرد که پس از چندی با عنوان پروژه‌ی« نوارسازان» مشهور گشت.

  

پروژه‌ «نوار سازان» به انتشار یک نوار ویدیویی در اوایل سال ۱۳۷۹ باز می‌گشت. در این نوار جوانی بنام امیرفرشاد ابراهیمی جلوی دوربین ظاهر شده و مدعی می‌شود که به عنوان عامل اجرایی مسئولان عالی نظام جمهوری اسلامی مأمور اعملا خشونت علیه مخالفان نظام جمهوری اسلامی بوده است. پس از انتشار این نوار با حکم دستگاه قضایی بازداشت می‌شود و در نخستین لحظات پس از بازداشت زبان به بیان حقایق می‌گشاید.

  

دادگاه ۱۶ عمومی دادگستری استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای زوایای پنهان ماجرا را به اطلاع عموم می‌رساند.

  

«در پی گزارش وزارت اطلاعات و معاونت اطلاعات نیروی انتظامی پیرامون انتشار فیلم ویدیویی ادعاهای فردی بنام امیرفرشاد ابراهیمی در داخل و خارج از کشور  و اعلام جرم علیه نامبرده به دادگستری، پرونده به شعبه ۱۶ دادگاه عمومی ارجاع شد. متهم که دو هفته تحت مراقبت وزارت اطلاعات بود در چهارم خرداد به دادگاه معرفی و در نخستین ساعات تحقیق در دادگاه اعلام کرد که ۹۵ درصد ادعاهایش در نوار موصوف کذب محض و نتیجه‌ القائات خانم شیرین عبادی و محسن رهامی بوده است.

  

در پایان تحقیق یک ماهه از متهم و اب اخراز توجه به اتهام خانم شیرین عبادی ، ابتدا وی را به عنوان مطلع احضار و در تاریخ یکم تیرماه از وی تحقیق شد. نامبرده در این جلسات به شدت متأثر ، پشیمان و نادم بوده و اظهار ندامت و گناه کرده که تهیه و تنظیم فیلم ویدیویی در محل دفتر کارش صورت گرفته و در زمان تهیه  فیلم و در زمان تهیه فیلم خانم الهه شریف پور موسوم به الهه هیکس ، که از اعضای سازمان موسوم به دیده‌بان حقوق بشر و از دوستان وی است، نیز حضور داشته که از این هنوار نسخه‌ای به برخی از مسئولان و یک نسخه هم برای آقای رهامی تهیه و به وی تحویل داده شد.

  

  

بر اساس تحقیقات به عمل آمده از متهمان، خانم هیکس قبل از تهیه فیلم چندین نوبت با خانم عبادی ملاقات داشته و در رابطه با تهیه این فیلم برنامه‌ریزی کرده‌اند.

  

این گزارش اضافه می‌کند،کتاب «شوالیه اوناث» که به قلم سیدحسین علوی نوشته شده، بازخوانی مستند یک پرونده‌ سیاه است؛ پرونده­ زنی که تمام عمر خود را وقف خیانت به مردمش کرد، زنی که از نوکری برای اشرف پهلوی تا جانبازی برای محمدرضا پهلوی، وکالت صهیونیست‌­های ارتش اسرائیل و بهائیان و سینه‌چاکی برای همجنس‌بازان و... را در احوالات مشوش خویش به ثبت رساند تا حدّ نصاب نمره‎ای را که برای دریافت جایزه­ صهیونیستی نوبل لازم بود کسب کند.

  

به گزارش فارس، در واقع کتاب «شوالیه اوناث» به بررسی پروژه‌های خرابکارانه‌ای که توسط طرفداران فمینیسم در ایران انجام شده پرداخته است.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار