جانشین اسبق سپاه نینوا استان گلستان:

سردار اسودی اسوه ایثار، استقامت و شجاعت در لشکرویژه 25 کربلا بود

مراسم گرامیداشت بانو ربابه غفار پورشیرجینی مادر شهیدان سردار صمد و محمد علی اسودی در گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه، کریمی اول در این مراسم گفت: ما مدیون شهدا هستیم، هرچفدر کار کنیم هرچقدر تلاش کنیم باز هم در مقابل شجاعت و ایثارگری و رشادت آنها ما کاری نکردیم چرا که در آن زمانی که همه دشمنان دست به دست هم دادند در کنار صدام افلقی قرار گرفتند فرزندان این مرز و بوم همه چیز را رها کردند. 

درس، مشق، خانه و کاشانه پدر و مادر و برادر همه را رها کردند رفتند در غریبی و مظلومیت برای دفاع از دین و اسلام گوش به فرمان امام و ولی با جانشان با هستیشان از انقلاب اسلامی دفاع کردند. ما بایستی قدردان خون شهدای‌مان باشیم اگر نباشیم خدای ناکرده این نعمت الهی از ما گرفته می شود.


کریمی اول در ادامه  گفت: این راه ادامه دارد این مسیر ادامه دارد هر چند بدخواهان بخواهند با توطئه که  از طرف دشمن طراحی می شود برای مسیر این راه مانع ایجاد کند. راه انقلاب اسلامی به خون همین شهدا که در این مزار هستند شهدای دفاع مفدس شهدای مدافع حرم شهدای مدافع وطن و شهدای مدافع سلامت این راه ادامه خواهد داشت. در این مسیر هرگز توقفی نیست.

وی در ادامه بیان داشت: اما ما بایستی مواظب باشیم که از این غافله عشق عقب نمانیم ، ما باید مواظب باشیم که عاق شهدا قرار نگیریم، ما باید مواظب باشیم که پیش خانواده معظم شهداشرمنده نباشیم. آنها همه چیزشان را فدا کردند. ما امروز ماندیم ما حداقل با بیانمان با اقداممان، با کارمان، در آن مسئولیتی که داریم راه شهدا را ادامه بدهیم. مطیع امر ولایت باشیم. آنها گوش به فرمان امام بودند، گوش به فرمان  ولی بودند. امروز هم این سید و این مولایمان انتظار این را دارد که رزمندگان پیروان مکتب اهل بیت(ع) و همه ملت ایران گوش به فرمان رهبر در مقابل دشمنان باشند.
دکتر کریمی اول در پایان گفت: ما در مسیر تداوم انقلاب اسلامی از مرحله 40سالگی عبور کرده ایم دشمن خوب می داند که این انقلاب با همه اقداماتی که انجام داده است به راه خودش ادامه می دهد امروز حرکاتی که در منطقه دیده می شود از روی استیصال دشمن است. ایران اسلامی قدرتمند است. ایران انقلاب اسلامی منطقه غرب آسیا را در مسیر تداوم انقلاب اسلامی بازخوانی کرده است و امروز با همه توان در مقابل همه دشمنان ایستاده ایم هرچند آنها هم همه  امکانتشان را به میدان آورده اند اما این راه یک پشتیبان دارد و او خداست.


در ادامه این مراسم حجه الاسلام و المسلمین ترابی امام جمعه شهرستان گنبد کاووس به سخنرانی پرداخت.

 وی در بخشی از سخنان خود ضمن تسلیت ایام عاشورایی گفت: محضر رهبر عزیزم و خانواده های مکرم شاهد و این دو شهید عزیز و بازماندگان این مادر با کرامت تسلیت عرض می کنم، حضور مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی و روحانیت عزیزمان را قدر می‌دانیم. از حسن عنایت همه عزیزان که محفل را به یاد و نام وگرامیداشت این مادر عزیز شهیدانمان تشکیل دادند بنده خوشحالم از حسن تدبیر فرمانده ی محترم سپاه عزیزمان جناب سرهنگ قاسم پور که محور اصلی بودند برای برگزاری این جلسه و همه کسانی که تدارک کردند و زحمت کشیدند تشریف آوردند و مجموعه عزیز و عظیم آستان قدس حضرت یحیی بن زید (ع) که همکاری کردند تشکر و قدر دانی دارم .
وی در ادامه بیان داشت: ما باید همت و دقت بیشتری داشته باشیم تا در گرامیداشت کسانی که به این معنا مدیونشون هستیم مادران و پدران شهدا همت بلند تری داشته باشیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار