ماجرای تهدید فرمانده پلیس مازندران «گردن بشکنید پاسخش با من» چه بود؟

صحبت‌های فرمانده نیروی انتظامی مازندران با واکنش‌هایی در فضای رسانه‌ای به همراه داشت و عده‌ای این برخورد را ناظر به بی‌حجاب‌ها قلمداد کردند.

به گزارش راه شلمچه، فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران خواستار برخورد شدید با سارقان و زورگیران در سطح استان شد، اما عده‌ای این موضوع را به بی‌حجابان تقلیل دادند.                                    

از شایعه تا واقعیت: برخی رسانه‌ها بخشی از صحبت‌های سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران که خواستار برخورد با «ناهنجاری» و شکستن گردن کسانی چکه اقدام به ناهنجاری کرده‌اند را به صورت تقطیع شده منتشر کردند. این صحبت‌ها واکنش‌هایی را در فضای رسانه‌ای به همراه داشت و عده‌ای این برخورد را ناظر به بی‌حجاب‌ها قلمداد کردند.

علاوه بر اینکه مشخص است «شکستن گردن» کنایه از برخورد شدید است اما صحبت‌های کامل سردار مفخمی نشان می‌دهد که برخلاف هجمه‌های رسانه‌ای، فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران این صحبت‌ها را خطاب به سارقان و زورگیران عنوان کرده است.


 

به گزارش فارس، یکی از فعالان رسانه ای نیز در این خصوص نوشت: این‌ها که از گردن شکستن، استخوان گردن را برداشت می‌کنند، لابد از گردن‌کِشی، کشیدن ماهیچه‌های گردن را برداشت می‌کنند!

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار