واکنش جالب مجری «من‌وتو» به مصاحبه مصی علی‌نژاد؛ مواظب منفعت طلب‌ها باشید!

گفتگوی مسیح علینژاد با شبکه لندنی "من‌وتو"، با واکنش هایی زیادی در فضای مجازی مواجه شد اما در این میان، واکنش مجری این شبکه جالب توجه بود.

به گزارش راه شلمچه، چند روز پیش، مسیح علینژاد، فعال برانداز و مدیر کمپین‌های ضدایرانی در گفتگویی با شبکه لندنی "من‌وتو" از برنامه هایش برای به دست گرفتن قدرت در ایران پس از براندازی سخن گفت؛ اظهاراتی که با سخنان پیشین او در تناقض کامل بود.

 

علینژاد پس از انتقادات گسترده به دلیل طلب غرامت از اموال بلوکه شده ملت ایران در آمریکا، گفته بود که به‌دنبال رسیدن به منصب در ایران نیست!

این سخنان علینژاد و چرخش 180 درجه ای او برای رسیدن به قدرت در ایران، با انتقادات گسترده ای در فضای مجازی مواجه شد اما در میان این انتقادات، واکنش مجری "من‌وتو" جالب بود.

 

مجری برنامه های فان این شبکه لندنی در توئیتر خود هشدار داده که "مواظب منفعت طلب‌ها باشید تا مبادا بعد از روی کار اومدنشون چهل سال بعد بگین اشتباه کردین..." و در واکنش به کنایه یکی از کاربران توئیتر گفت: «من از روز اول یک راه رو رفتم، رنگ عوض نکردم، پایم رو روی دیگران نذاشتم برم بالا، منم منم نکردم و ادعایی هم ندارم! تحصیلات و تجربه کاریم با وجود اینکه از خیلیا بیشتره ولی ربطی به کاره ایی شدن نداره!»

 

جالب است که این مجری، همچون علینژاد ادعا می کند صدای مردم ایران بوده و هست! صدایی که در لندن زندگی می‌کند و همچون علینژاد از تحریم‌ها و فشار به مردم ایران حمایت می‌کند.


منبع؛ جام نیوز

 


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار