حاشیه‌های یک معارفه متفاوت در استانداری آذربایجان شرقی؛

چرا عده ای انقلابی نما و شاخ های توئیت ماهی از آب گل آلود میگیرند؟!!

همه ماجرای سیلی خوردن استاندار جدید آذربایجان شرقی به همراه واکنش وزیر کشور و همچنین واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی را در زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش راه شلمچه، صبح امروز در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی که با حضور وزیر کشور برگزار شد، یکی از شرکت کنندگان با رفتن بر روی سن اقدام به زدن سیلی به صورت سردار عابدین خرم کرد.

در ابتدای این مراسم با قرار گرفتن خرم در پشت تریبون، یکی از حاضرین  اقدام به برخورد فیزیکی با استاندار منتخب کرد و موجب شد برای لحظاتی نظم جلسه بهم بریزد.

  این فرد ابتدا ضربه‌ای از پشت سر به خرم وارد کرد و سپس او را هل داد. استاندار آذربایجان‌شرقی پس از این اتفاق متانت خود را حفظ کرد و از هرگونه واکنشی خودداری کرد. اما با دخالت ماموران حراست سالن بلافاصله فضای جلسه به حالت عادی برگشت، انگیزه‌های این فرد خصومت شخصی عنوان شده است. 

 بعد از چند لحظه مراسم به حالت عادی بازگشت و سخنرانی استاندار منتخب هیأت دولت ادامه یافت.

 

در همین حال استاندار جدید آذربایجان شرقی در واکنش به این حرکت، با آرامش به ادامه سخنرانی خود برای حضار پرداخت و اعلام کرد که قبل از مراسم احتمال برخی حاشیه سازی ها را می داده که به دلیل اهمیت برنامه ترجیح داده است مراسم تودیع و معارفه تعطیل نشود.

سردار عابدین خرم گفته «من زمانی که در سوریه بودم بارها قرار بود توسط دشمن کشته شوم و گلوله روی شقیقه من گذاشتند اما من عامل هتک‌حرمت خود در آیین معارفه را نمی‌شناسم و او بخشیدم و شکایتی از او ندارم. ما ایشان رو در صف دشمن می‌دانیم، ولی می‌بخشیم!»

خبرگزاری فارس در همین رابطه نوشت: همسر شهروند مذکور (سرهنگ علیزاده)، روز گذشته برای تزریق واکسن کرونا به یکی از مراکز درمانی استان مراجعه کرده که در آن مرکز، به علت نبود واکسیناتور زن، یک واکسیناتور مرد اقدام به تزریق واکسن برای همسر وی کرده است که همین موضوع، باعث عصبانیت شدید نامبرده شده است.

فارس ادامه داد: یکی از مسؤولان ارشد استانداری آذربایجان شرقی که از جزئیات این اتفاق مطلع شده بود پس از پایان مراسم، درباره علت بروز این مشکل تصریح کرد که مراکز متعددی برای آقایان و خانم‌ها در سراسر استان به‌صورت مجزا و با رعایت حدود شرعی و اخلاقی در نظر گرفته شده که فرد مذکور می‌توانست به این مراکز مراجعه کند با این حال، ظاهراً به مرکزی مراجعه کرده که در آن روز، استنثناءً واکسیناتور زن حضور نداشته و یک واکسیناتور مرد اقدام به این کار کرده در حالی که خانم ایشان می‌توانست مانع از تزریق واکسن توسط واکسیناتور مرد شود که البته همین موضوع هم در حال پیگیری است.

دستور ویژه درباره حادثه سیلی خوردن استاندار

ایرنا خبر داد که دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز اعلام کرد: این دادستانی دستور فوری برای بررسی حادثه حمله به استاندار جدید آذربایجان شرقی را صادر کرد.

بابک محبوب علیلو ضمن ابراز تاسف از این اتفاق، افزود: بلافاصله پس از پایان جلسه تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید آذربایجان شرقی در تالار اجتماعات مصلای تبریز، دستور فوری برای بررسی ابعاد مختلف این حادثه از سوی دادستانی صادر شد.

وی اظهار کرد: بر همین اساس و هم اکنون اقدامات قانونی برای بررسی موضوع توسط دادستانی مرکز آذربایجان شرقی در دست اقدام است.

محبوب علیلو اعلام کرد: هویت شخص ضارب استاندار آذربایجان شرقی مشخص شده است.


واکنش وزیر کشور که در آن مراسم حضور داشت

احمد وحیدی، وزیر کشور به سیلی خوردن استاندار آذربایجان شرقی در مراسم معارفه خود واکنش نشان داد.

 وزیر کشور در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی چون در راه خدمت به بشریت و مخلوقات خدا و به خاطر رضای حق تعالی در خدمت مخلوق است، از سیلی و توهین‌ نمی هراسد.


واکنش کاربران

کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز واکنش‌های فراوانی نسبت به این ماجرا داشته‌اند که برخی از آن‌ها را خبرگزاری فارس منتشر کرد.


▪️ یک نماینده سیلی زد بصورت یک سرباز گذشته از کار خلافی که نماینده کرد.
 همه هجوم آوردن به نماینده تا برکناری نماینده،
 اما امروز دوباره یک سرباز از جنس مدافعان حرم سیلی خورد.
 چرا عده ای انقلابی نما و شاخ های توئیت ماهی از آب گل آلود میگیرن؟!!
 این کار زشت محکوم است محکوم،

اگر خوشت اومد لایک کن
0
0
عرفان ۶ آبان ۱۴۰۰
ولی این آقا چند روزه ک آمده اگر بیشتر از دو هفته هست حقشه
پاسخ
آخرین اخبار