3 گل در یک نمیه با کج سلیقگی کی‌روش و بدشانسی بیرانوند

تیم ملی ایران مقابل انگلیس در شرایط روانی درهم ریخته در نیمه اول شکست سنگین و باورنکردنی را متحمل شد.

به گزارش راه شلمچه، در شرایطی که تیم ملی فوتبال ایران برای یک شروع خوب در رقابت های جام جهانی با ترکیبی درهم ریخته و متفاوت نسبت به مسابقات مقدماتی به میدان آمده بود، اینطور به نظر می آمد که کی روش قصد دارد با انجام اصل غافلگیری دوباره حریف خود را متعجب کند و با انجام یک نمایش دفاعی دست و پای سفیدپوشان انگلیسی را ببندد. چنین شد که ایران با سه دفاع مرکزی ( سیستمی که هرگز با آن تمرین نکرده بود)، و سه هافبک دفاعی وارد میدان شد و جالب اینکه دو مدافع فیکس و آماده تیم ملی از ترکیب بیرون آمدند. اتفاقی که تا هفته گذشته به هیچ وجه قابل پیش بینی نبود. اما کی روش با استفاده از بازیکنانی وفادار به خود، آن را انجام داد. جالب اینکه از جمع بازیکنان حاضر در میدان، روزبه چشمی حتی در اردوی تیم ملی در اتریش نیز حضور نداشت و بازیکنی تازه وارد محسوب می شود. 

به این ها نمایش نه چندان قدرتمند مرتضی پورعلی گنجی اضافه کنید که به تازگی از مصدومیت بازگشته و مجید حسینی هم که هرگز در دوران دراگان اسکوچیچ بدل به بازیکن فیکس وی تبدیل نشد و امروز در قلب دفاع به کار گرفته شد و نمی شود گفت که در نیمه اول روز خوبی داشت، بلکه انگلیس توانست از ضعف این بازیکن استفاده کند و ضربه نهایی را بزند.

به گزارش ورزش سه، باید حضور علی کریمی را هم به این غافلگیری اضافه کرد. حضوری که همه را متعجب کرد اما کارگشا هم نبود و اسم علی را خیلی در نیمه اول این بازی شنیدیم. البته به کج سلیقگی کی روش باید بدشانسی تیم ملی در مصدومیت بیرانوند و همچنین شرایط روانی درهم ریخته تیم ملی را نیز اضافه کرد. چیزی که شکست سنگین و باورنکردنی را در نیمه اول برای ملی پوشان فوتبال ایران رقم زد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار