آخرین اخبار از لردگان؛ فرزند یک ضد انقلاب مشهور لیدر اغتشاشات امروز لردگان

اقبال عباسی با بیان اینکه اهالی چنار محمودی در تظاهرات امروز شهر لردگان حضور نداشتند، افزود: متاسفانه یک خرده جریان پیچیده‌ای در دل اعتراضات مردمی به دنبال اهداف خود بوده و یکی از دستگیرشدگان فرزند یک ضد انقلاب سرشناس است.

به گزارش راه شلمچه، طی روزهای گذشته شایعه ابتلای تعدادی در یکی از روستاهای شهرستان لردگان به ویروس ایدز حاشیه هایی ایجاد کرد که در ادامه با روشنگری مسئولان و پاسخگویی به مردم، مطالبات آنها جهت خدمت رسانی بیشتر به این افراد، شناسایی و درمان آنها از سوی وزارت بهداشت پیگیری شد.

بعد از روشنگری و خاتمه یافتن شایعات در این زمینه، عده‌ای معلوم الحال با حضور در برخی از خیابان های لردگان اقدام به آتش زدن و تخریب اموال عمومی نظیر برخی از وسایل نقلیه مربوط به مردم کردندکه با هوشیاری مردم این توطئه اغتشاشگران نیز به پایان رسید.

در همین راستا اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری از عموم مردم لردگان خواست همراهی و همکاری خوبی با نیروهای انتظامی و امنیتی داشته باشند تا با این همکاری توطئه ضد انقلاب در بین خواسته‌های مردم از بین رفته و ناکام بماند.

وی با بیان اینکه اهالی چنار محمودی در تظاهرات امروز شهر لردگان حضور نداشتند، افزود: متاسفانه یک خرده جریان پیچیده‌ای در دل اعتراضات مردمی به دنبال اهداف خود بوده و یکی از دستگیرشدگان فرزند یک ضد انقلاب سرشناس است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در توضیح نحوه حضور این افراد در لردگان گفت: این افراد که به زودی اسامی آنها منتشر می شود، مسلح بوده و به ساختمان فرمانداری، دفتر امام جمعه و ساختمان بهداشت و درمان حمله و اقدام به تیراندازی کردند که چندین نفر از ماموران نیروی انتظامی زخمی شدند.

عباسی در ادامه افزود: فرزند این ضد انقلاب خارج نشین به همراه گروهی از خارج از استان و با لباس های غیر محلی مردم بومی این منطقه به لردگان آمده بودند و پس از ایجاد اغتشاش دستگیر شدند.

وی همچنین تصریح کرد: این افراد با سردادن شعارهای ساختار شکنانه و به وسیله اسلحه های که به همراه داشتند به ساختمان های دولتی حملاتی انجام دادند و خوشبختانه با همکاری به موقع مردم لردگان این حرکت و توطئه ضد انقلاب خنثی شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اوضاع شهر لردگان عادی است، تصریح کرد: نیروهای انتظامی و مردمی در هوشیاری کامل مراقب اوضاع بوده و مسئولان مربوطه در حال بررسی مسایل امنیتی، اجتماعی و بهداشتی هستند.

به گزارش صدا و سیما عباسی با تاکید بر پیگیری اخبار از رسانه‌های رسمی گفت: اخبار و پشت پرده‌های پیرامون این موضوع در فرصت‌های مناسب به رسانه‌ها داده خواهد شد تا به مردم اطلاع‌رسانی شود.

منبع؛ دانا

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار