آخرین اخبار از نقل و انتقالات در سرخ‌آبی‌های پایتخت

درحالیکه پرسپولیس با پنج بازیکن قرارداد امضا کرد و به دنبال جذب یکی دو بازیکن دیگر طی امروز یا فردا هستند، اما هنوز استقلال به صورت رسمی وارد بازار نقل و انتقالات نشده و تمدید با داریوش شجاعیان، تنها فعالیت آبی پوشان بوده که همین امر موجب نگرانی هواداران استقلال شده است.

به گزارش راه شلمچه، پرسپولیس تا کنون با سعید آقایی، حامد لک، عیسی آل کثیر و حسین پهلوان قرارداد امضا کرد و عصر امروز چهارشنبه همچنین علی علیپور در باشگاه پرسپولیس حضور یافت تا مذاکرات ابتدایی را انجام دهد. 

میلاد سرلک که در نیم فصل از نساجی به شهرخودرو ملحق شده بود، پس از مذاکراتی که در یک هفته اخیر با پرسپولیس داشت سرانجام با مسئولان این تیم به توافق رسید.

این بازیکن ۲۵ ساله در حالی به پرسپولیس می‌پیوندد که تنها یک نیم فصل در مشهد حضور داشت و حتی از سوی کمیته انضباطی نیز با جریمه هایی مواجه شده بود.

گل‌محمدی اعتقاد ویژه ای به این بازیکن دارد و از ابتدای نقل و انتقالات هم شدیداً پیگیر خرید این ستاره الیگودرزی فوتبال ایران بود و حالا خوشحال است که هافبک مورد علاقه اش را می‌تواند در فصل جدید به کار گیرد.

مدیر برنامه بشار رسن هم در باشگاه حضور داشت و مذاکراتی را با سرخ ها انجام داد. مسئول نقل و انتقالات سرخ ها درباره ترابی نیز گفته است: من در جریان کار ترابی نیستم. من هیچ تماسی با ایشان نداشتم. من خیلی سرم شلوغ است. 

رغبتی درباره مذاکره با علیپور: با ایشان یک گفتگوی مقدماتی خیلی خوب داشتیم. دور از انتظار بود. خیلی نزدیک هستیم به آقای علیپور. اجازه خواستند تا فردا فکر کنند و گفته اند تا فردا جواب را می دهم. 

اما از باشگاه استقلال خبر می‌رسد برای فعالیت در نقل و انتقالات 2 لیست دارند. لیست نخست که توسط باشگاه نوشته شده و احمد سعادتمند مدیرعامل این تیم از طریق آن در حال مذاکره با بازیکنان است و لیست دوم نیز فهرستی است که چند وقت پیش فرهاد مجیدی از طریق رمضانی سرپرست تیم و به صورت شفاهی در اختیار مدیرعامل تیم قرار داده است.
از گوشه و کنار خبر می رسد که محمدحسین مرادمند مدافع میانی تیم شهرخودرو مشهد نخستین بازیکنی است که قرار است به زودی با استقلال قرارداد امضا کند. 

این بازیکن 27 ساله که در فصل گذشته عضو ثابت ترکیب این تیم مشهدی بود، به زودی قراردادش را با استقلال امضا خواهد کرد تا به نخستین خرید آبی پوشان برای فصل جدید تبدیل شود. مرادمند بازیکنی است که در لیست باشگاه استقلال حضور دارد و مدافعی که مدنظر مجیدی بود، آرمین سهرابیان بازیکن سابق این تیم است که گویا دیگر مدیران استقلال قصد جذب او را نخواهند داشت.

مدافع و مهاجم صنعت نفت آبادان، دو بازیکنی هستند که استقلالی ها برای جذب آنها اقدام کرده اند و با این دو نفر وارد مذاکرات مقدماتی شده اند. عقیل کعبی مدافع 30 ساله و اهوازی آبادانی ها بازیکنی است که مدتها نامش حول و حوش باشگاه استقلال شنیده می شود. کعبی در فصل گذشته 29 بار برای صنعت نفت به میدان رفت و عنصر اصلی خط دفاعی تیمش بود. کعبی در این بازیها، یک بار نیز موفق شد برای صنعت نفت گلزنی کند. 

به گزارش ورزش سه، رضا جبیره مهاجم جوان و 23 ساله دهدشتی دیگر گزینه استقلال است. این بازیکن که سابقه حضور در تیم های ملی امید و جوانان ایران را دارد، فصل گذشته 19 بار در ترکیب صنعت نفت به میدان رفت که البته از این تعداد، او فقط در 4 بازی بیشتر از 60 دقیقه برای صنعت نفت بازی کرد و موفق شد 4 گل نیز برای آبادانی ها به ثمر برساند.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار