آخرین جزئیات از دستگیری دو شهردار تهران

 خبر‌های رسیده شهرداران مناطق ۸ و ۲ تهران همچنان بازداشت هستند.       

به گزارش راه شلمچه، شهرداران مناطق 2 و 8 که توسط نهاد امنیتی دولتی بازداشت شده بودند و هنوز دلیل بازداشت آنها معلوم نیست همچنان در بازداشت هستند.
مهناز استقامتی شهردار منطقه ۸ تهران و حسن رحمانی شهردار منطقه ۲ تهران اتهامات وارده را تکذیب کردند. برکناری و یاتعیین جایگزین برای این افراد توسط مسوولان شهری در حال بررسی است.     

                  مهناز استقامتی شهردار بازداشت شده منطقه ۸ تهران                        

 بر اساس منابع موثق و اطلاعات کسب شده در خصوص آخرین وضعیت بازداشت شهرداران مناطق ۲ و ۸ مشخص شد که این افراد با توجه به ایام تعطیل همچنان در بازداشت هستند و پیگیری جهت آزادی آنها ادامه دارد.

قبلا در باره این دو نفر به پیروز حناچی شهردار تهران اخطار داده شده بود که آنها را برکنار کند اما این امر رخ نداد و این دو شهردار بازداشت شدند.

به گزارش رویداد24، رحمانی پیش از این شهردار منطقه ۲۱  بود که چند نمونه اتفاق عجیب در آن منطقه رخ داده بود. مهمترین نمونه آن در ماجرای عجیب واگذاری پروژه یاس بود که رویداد۲۴ برای نخستین بار آن را افشا کرد. در جریان آن پروژه شکرالله بنار رییس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران اختیار قیمت‌گذاری و کارشناسی را در روندی عجیب به حسن رحمانی شهرداری منطقه منطقه ۲۱ تفویض کرده بود و در نهایت زمین‌های این پروژه با حدود یک‌پنجم قیمت واقعی به شریک واگذار شد.

به گزارش فارس، یک منبع مطلع در شهرداری تهران از دستگیری شهرداران مناطق ۲ و ۸ خبر داده. البته بر اساس شنیده‌ها افراد دیگری هم در مناطق ۲ و ۸ دستگیر شدند. 

طبق اطلاعات به دست آمده بازداشت شدگان اتهامات وارده را تکذیب کردند. برکناری و یا تعیین جایگزین برای این افراد توسط مسوولان شهری در حال بررسی است.

پیروز حناچی شهردار تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره ماجرای دستگیری شهرداران مناطق ۲ و ۸ در پایتخت اظهار داشت: مدیریت فعلی شهرداری همواره در برخورد با فساد پیشتاز و پیش قدم بوده است و همانگونه که بارها اعلام کرده‌ایم در صورت کشف اسناد فساد و یا دلایلی مبنی بر تخلف یا ارائه مستندات از سوی نهادهای ذی صلاح شهرداری تهران تابع قانون است و سریعاً وارد عمل خواهد شد. 

بر اساس اخبار منترشده در رسانه‌ها، حامد اخوان معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری رشت همسر مهناز استقامتی است و مهناز استقامتی هم معاون شهرسازی و معماری رشت بودند و تنها یک هفته بیشتر در محل کار خود در شهرداری رشت حضور نداشت و رشت را ترک کرد.

نکته جالب این است که از استقامتی به عنوان مدیر نمونه سال ۱۳۹۹ شهرداری تهران تقدیر شده بود!

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار