آخرین جزئیات حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک +فیلم

در پی حمله تروریستی "جیش الظلم" به مقر انتظامی راسک، براساس اعلام برخی مقامات سیاسی و امنیتی سیستان و بلوچستان تاکنون 11 نفر به شهادت رسیده‌اند.

 به گزارش راه شلمچه، حدود 2 بامداد شب گذشته تعدادی تروریست به یک مقر انتظامی شهرستان حمله می‌کنند که 11 نفر از افسر‌‌ان ارشد فراجا و سربازان به شهادت رسیده و تعدادی نیز به مجروح می‌شوند.

علیرضا مرحمتی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک 12 نفر به شهادت رسیدند.

 گروهک تروریستی جیش الظلم مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

تصویری از یکی از تروریست‌هایی که به پایگاه انتظامی راسک حمله کرده است منتشر شده است.

برپایه آخرین اخبار در حال حاضر جانشین فرمانده کل انتظامی کشور برای بررسی موضوع به محل اعزام شده و همچنین پرواز بالگردها و پهپادها برای بررسی موقعیت مهاجمان در مرز مشترک ایران و پاکستان برقرار است.

امروز جمعه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۲سخنگوی پلیس سردار سعید منتظرالمهدی از حمله ناجوانمردانه و کور  تروریست‌های گروهک جیش الظلم به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته خبرداد. 

 سخنگوی پلیس گفت: در این حمله تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و یک نفر نیز دستگیر گردیده است، متاسفانه  تعداد ۱۱ نفر از پرسنل جان برکف فراجا در طی دفاع جانانه به فیض شهادت رسیدند.

 منتظرالمهدی افزود:  هم اکنون فرمانده انتظامی استان در موقعیت حضور و اوضاع تحت کنترل است و با دستور رئیس پلیس کشور نیز هیاتی به سرپرستی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور جهت بررسی و پیگیری موضوع  به محل اعزام شدند. بی شک این حمله کور و ددمنشانه و تروریستی بی پاسخ نخواهد ماند و انتقام سخت در انتظار جنایتکاران خواهدبود. 

 


اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار