آخرین خبر از داوطلبان ردصلاحیت شده مجلس دوازدهم

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش راه شلمچه، به گزارش راه شلمچه، بررسی صلاحیت داوطلبات ردصلاحیت شده مجلس دوازدهم به ایستگاه آخر رسیده و مهمترین پرسش این روزهای انتخاباتی در باره داوطلبانی است که یک بار ردصلاحیت شده بودند و ابتدای بهمن‌ماه تاییدصلاحیت را دریافت کرده بودند اما 19 بهمن مجددا ردصلاحیت شدند.

و یا برخی از داوطلبان از ابتدا صلاحیت آنها اعلام شده بود اما روز 19 بهمن مجدد ردصلاحیت شدند.

تا زمان صادر نشدن اعتبار نامه کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، نظارت مستمر شورای نگهبان ادامه خواهد داشت و امکان دارد در پی اخذ استعلامات، گزارش‌ها و بررسی فعالیت‌ها در فضای رسانه‌ای و مجازی، تائید صلاحیت داوطلبان با چالش روبرو شود و عدم احراز صلاحیت به آن‌ها ابلاغ شود.

بنا برگزارش‌های جدیدی از هیئت نظارت استان‌ها به شورای نگهبان و با توجه به نوع گزارش و یا مستنداتی که ارائه می‌شود باعث ردصلاحیت داوطلبان می‌شود.

پیگیری‌های داوطلبان ردصلاحیت شده ادامه دارد و اول اسفند ۱۴۰۲ نظر شورای نگهبان درخصوص ردصلاحیت همه داوطلبان ردصلاحیت‌شده ابلاغ و اسامی نامزدهای تأییدشده منتشر می‌شود و ۳ اسفند تا ۹ اسفندماه مهلت تبلیغات انتخاباتی نامزدها در نظر گرفته شده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار