آخرین موضع استراماچونی در باره بازگشت به استقلال!

امروز(دوشنبه) روز سرنوشت برای استقلال و هواداران میلیونی این تیم است و بالاخره تکلیف سرمربی ایتالیایی مشخص می‌شود اما موضوع مهم‌تری مطرح است و آن اینکه چه کسانی باعث شدند طی 10 روز گذشته، خبررسانی غلط و قطره‌چکانی موجب جان به لب شدن میلیون‌ها هوادار آبی شود؟

به گزارش راه شلمچه، سرانجام بعد از چند روز پیگیری، روز یکشنبه سرمربی استقلال در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ورزشی «وطن امروز» اشاره به واقعیت‌هایی کرد که نشان می‌دهد مدیران استقلال در این سوی مرز، هرگز همه واقعیت را به‌صورت کامل به هواداران این تیم نگفته‌اند. پیش از این قصد داشتیم آنچه سرمربی ایتالیایی آبی‌ها به ما گفته بود به رسم امانت باقی بماند تا اینکه سرانجام تکلیف آمدن یا نیامدنش به‌صورت کامل مشخص شود اما با توجه به اخباری که دیروز به دست‌مان رسید ترجیح دادیم این گفت‌وگوی کوتاه را رسانه‌ای کنیم. تصویری که سرمربی استقلال از چمدان‌هایش به ما نشان داد حکایت از این دارد که این چمدان‌ها هنوز بسته است و او امید دارد انتقال پول به‌صورت صحیح و قانونی انجام شود. از او درباره اخباری که منتشر می‌شود سوال کردیم و اینکه دلیل این همه ناراحتی‌اش چیست؟

او در جواب گفت: «من با تمام کسانی که در ایران ملاقات کردم، بحث داشتم. آدم خاصی نیستم اما یک اخلاق خاص دارم و آن این است که از آدم‌هایی که صادق نیستند متنفرم». مربی ایتالیایی با وجود همه اتفاقات تلخی که افتاده، عکسی از چمدان‌هایی که هنوز در ایتالیا باز نشده را به ما نشان می‌دهد و می‌‌نویسد: «آماده بازگشت هستم ...» البته او که در «واتس آپ» با ما در ارتباط بود، بلافاصله عکس چمدان‌ها را پاک کرد و ما به احترام اینکه نمی‌خواست تصویری از آن رسانه‌ای شود، از انتشار عکسش خودداری کردیم. وقتی از استراماچونی درباره حال و احوالش پرسیدیم بلافاصله گفت: «نمی‌توانید تصور کنید چقدر غمگین و تهی هستم».

اما آخرین بخش حرف‌هایش که ما را شوکه کرد، این بود: «امیدوارم آنها (مدیران استقلال) مربی منصف و صادقی را انتخاب کنند تا برای هواداران آبی بجنگد». این صحبت استراماچونی یعنی کار او با استقلال تمام شده است؟ او البته چیزهای دیگری هم درباره مدیریت استقلال گفت که به رسم امانت پیش ما می‌ماند. چکیده خواسته استراماچونی تنها یک چیز بود؛ احترام و رو راستی. چیزی که متاسفانه مدیریت ما تا امروز نتوانسته است آن را انجام دهد. شاید امروز دوشنبه که شما این مصاحبه کوتاه را می‌خوانید، تکلیف «آمدن» یا «نیامدن» او برای همیشه مشخص شده باشد. او روز یکشنبه همه حرف‌هایش را زد و متوجه شدیم به محض انتقال پول از بانک سپه ایران در رم به حساب شخصی‌اش، چمدان‌های باز نشده‌اش را برمی‌دارد و با اولین پرواز به تهران می‌آید و در تمرین استقلال حاضر می‌شود. 10 روز کامل تنها وعده و وعید شنید و امروز دوشنبه سرانجام مشخص می‌شود آیا مسؤولان وزارت ورزش و امور خارجه توانسته‌اند این انتقال را بدون مشکل انجام دهند یا نه؟ چمدان‌های مشکی رنگ استرا باز نشده کنار اتاق است. تنها می‌ماند وعده‌ای که وزارت ورزش ایران داده و سخنگوی این وزارتخانه با قاطعیت از انتقال بی‌دردسر پول از بانک سپه ایران در رم به حساب شخصی استرا حرف زده است. اگر این انتقال امروز انجام شود، شما از فردا شاهد حضور این مربی در تمرین استقلال خواهید بود. اگر هم باز همان بهانه‌های همیشگی را شنیدید، مطمئن باشید استرا نیامد، چون هرگز حرف راستی را از مدیران وزارت ورزش و جوانان ما نشنید. 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار