آقای وزیر بهداشت! آیا راهی جز استیضاح شما باقی مانده است؟

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با حمله به وزیر بهداشت و درمان گفت: اولین اقدام رئیس دانشگاه شما پس از معرفی نابودی و حذف بیمارستان رضایی بود.

به گزارش راه شلمچه، علی‌اکبر علیزاده، نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود روز سه شنبه 4 بهمن در صحن علنی خطاب به وزیر بهداشت و درمان گفت:


 سخنی با وزیر بهداشت و درمان، برادر عزیز جناب آقای عین اللهی؛

آیا می دانید شهر 120 هزار نفری دامغان ماه ها است که حتی یک آمبولانس ندارد و برای درخواست آمبولانس باید ساعت ها منت دانشگاه پزشکی مرکز استان را بکشند تا بیاید و مریض را به شهر مرکز استان انتقال دهد؟

 می دانید 30 میلیون تومان برای تعمیر آسانسور فراهم نشد و متاسفانه یک نفر بر اثر سقوط آسانسور به قتل رسید؟

 می دانید که در بیمارستان ولایت زباله های عفونی بیمارستان، غذای بیماران و حمل و نقل و بیماران همه با یک آسانسور انجام می شود این درحالی است که میلیاردها تومان درآمد بیمارستانی دامغان به مرکز استان می رود.
 

این نماینده ادامه داد: جناب آقای عین اللهی، رئیس دانشگاه شما حتی به دستور شما هم وقعی نمی نهد، 8 ماه طول کشید تا ایشان را مجبور کنیم که دستور شما را پیگیری کند، اولین اقدام رئیس دانشگاه شما پس از معرفی نابودی و حذف بیمارستان رضایی بود.

با این همه موارد و 10 ها مورد دیگر هربار به شما عرض کردیم می گویید بروید با هم کارکنید، برادر عزیز آیا راهی  جز سوال و استیضاح از شما برای تامین حقوق مردم باقی مانده است؟

از مردم شریف و مومن سمنان در همراهی و همدلی با مردم دامغان کمال تشکر را دارم.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار