آواز خواندن آخوند خلع لباس شده با خواننده زن!

آقامیری از ابتدا بدون شناخت عمیق از روحانیت، لباس به تن کرده بود و این عدم شناخت باعث شد که حتی تابلوهای مسیر راه را هم نبیند و دیده شدن را به هر قیمتی ترجیح دهد.

به گزارش راه شلمچه، با ورود پدیده شبکه‌های اجتماعی دیجیتالی گویی رفتار اجتماعی مردم به یکباره تغییر کرده و انگار دنیای دیگری شکل گرفته‌است و بر همین اساس بخش عمده وقت زندگی مردم به فضای مجازی اختصاص پیدا کرد.

فضای مجازی بهترین مکان برای کسانی شد که عقده دیده شدن دارند و کافیست این افراد با داشتن دو ویژگی؛ چهره‌ای زیبا و یا صدای خوب به راحتی به‌توانند افراد زیادی را با خود همراه کنند.

دیروز در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی فیلمی منتشر شد که در آن آقامیری روحانی خلع لباس شده معروف به روحانی تلگرامی با یک زن خواننده به نام «احلام» در حال آواز خواندن هستند که پس از دیدن این صحنه این سوال پیش می‌آید که مگر همین آخوندها نبودند که می‌گفتند شنیدن صدای زن خواننده حرام است؟ چطور شد که یک روحانی طرد شده با یک زن جوان خواننده نه تنها همکلام می‌شوند بلکه با هم آواز می‌شوند؟! 

حسن آقامیری که دی‌ماه 97 با شکایت دادستان ویژه روحانیت تهران و به حکم قاضی شعبه دوم دادگاه کیفری به خلع لباس دائم محکوم شده است. 

شاید ساده‌ترین جرم آقامیری را دست بردن به قرآن کریم و روایات اهلبیت(ع) دانست که به قولی آخرت را برای مردم آسان و حتی عذاب الهی را به تمسخر می‌گرفته‌است و از این طریق طرفدارانی را برای خود همراه کرده و البته بعد از خلع لباس شدن وی برخی چهره‌های سیاسی و رسانه‌ها سعی کردند تا از او دلجویی کنند تا از این طریق مخاطبان خود را از دست ندهند!

درد آقامیری‌های شبکه‌های اجتماعی سعادت انسان‌ها و یا رحمانیت دین خدا نبوده و اگرچه برخی نکات صحیح که در بین سخنان او یافت می‌شد اما هسته مرکزی تفکر وی به دلیل ضدیت با قرآن کریم و روایات اهل بیت علیهم السلام عمیقا فاسد بود.

 دیدگاه حسن آقامیری نسبت به جزئیات واقعه عاشورا و تلاش برای تغییر دادن چهره این واقعه از یک الگو، برای مبارزه حق و باطل به یک اتفاق منفعل و سکولار زنگ خطریست که از چند سال قبل توسط رهبر انقلاب به صدا درآمده بود. 

بابه هرحال به نظر می‌آید آقامیری از ابتدا بدون شناخت عمیق از روحانیت، لباس به تن کرده بود و این عدم شناخت باعث شد که حتی تابلوهای مسیر راه را هم نبیند و دیده شدن را به هر قیمتی ترجیح دهد.

در زیر لایو دیده شدن حسن آقامیری و احلام را مشاهده می‌کنید؛


 

اگر خوشت اومد لایک کن
5
0
..... ۱۹ دی ۱۴۰۲
آقا میری درحال حاضر خونش کجاست و منبع درآمدامرار معاشش چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا کمی تفکر
پاسخ
آخرین اخبار