آیا «آشنا» ارتباط روح‌الله زم با مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور را تایید کرد؟!

رسایی نوشت: پرویز اسماعیلی یک‌ روز قبل از اعلام عمومی دستگیری روح الله زم از سمت معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر روحانی برکنار شد.

به گزارش راه شلمچه، حجت‌السلام حمید رسایی نوشته بود: «‏سئوال افکار عمومی این است که چرا ‎پرویز اسماعیلی (معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر حسن روحانی‌) بلافاصله بعد از دستگیری ‎روح‌الله زم عزل شد؟»

رسایی در ادامه با طرح این پرسش که آیا دامنه ترکش این عزل‌ها به دیگر افراد برجسته دولتی هم خواهد رسید، نوشت: «آیا ‎حسن عباسی آزاد و از این عمار انقلاب عذرخواهی می‌شود؟»

حسام الدین آشنا، مشاور رسانه ای روحانی در پاسخ به این توئیت رسایی نوشته است: «‏شما و سوال افکار عمومی؟ جناب آقای اسماعیلی عزل نشدند بلکه در سمت دیگری مشغول خدمت هستند. با شیوه آمد نیوزی لجن‌پراکنی نکنید؛ عاقبت ندارد».

رسایی هم در جواب آشنا نوشت: بله ما و افکار عمومی
آقای آشنا! اهل رسانه خوب می‌دانند که تکذیبه شما در واقع تایید بخش اصلی توییت بنده بود. شما ارتباط زم با پرویز اسماعیلی را نفی نکردید، عزلش را رد کردید. در باره دوبند دیگر هم که سکوت کردید! بالاخره سئوال اینه که آمدنیوز چگونه به برخی اخبار دست می یافت؟

گفتنی است پرویز اسماعیلی یک‌ روز قبل از اعلام عمومی دستگیری روح الله زم از سمت معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر روحانی برکنار شد. مدیر آمد نیوز چند روز قبل از اعلام عمومی، دستگیر شده بود.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار