آیا زمان برائت احمدی‌نژاد فرا نرسیده‌است؟

آیا محمود احمدی‌نژاد نمی‌خواهد با اینان که از سر جمع شدن دور او و به نام حمایت از او برای خود نام و شهرتی دست و پا کردند و حالا خط قرمز‌ها را یکی پس از دیگری رد می‌کنند، مرزبندی کند؟
به گزارش راه شلمچه، عبدالرضا داوری، مشاور رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور سابق کشورمان فداییان اسلام را بنیانگذار تروریسم اسلامی دانست و خواستار حذف عنوان «شهید» از نام شهید سید مجتبی نواب صفوی شد.
 
نواب صفوی، شناخته شده‌تر از آن است که نیاز باشد در این مطلب اجمالی به شرح و تبیین اعتقادات و دیدگاه‌های او پرداخته شود، اما نقش او و گروهش در برانگیختن مردم ایران برای ایستادگی مقابل خیانت‌های پهلوی و سایر دولتمردان رژیم طاغوت انکار ناپذیر است، تا جایی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مورد این شهید گرانقدر می‌فرمایند: «اولین جرقه‌های انگیزش انقلابی به وسیله نواب در من به وجود آمد.» نواب صفوی زمانی سطح مبارزه با طاغوت را به ایستادگی مقابل دولتمردان فاسد درباری کشاند که هنوز همه مردم اعتماد به نفس لازم برای قیام را نداشتند. از این رو بود که رهبر انقلاب روی عکسی از شهید نواب در وصف او نوشتند: «سلام بر آن پیشاهنگ جهاد و شهادت در زمان ما.»
 
حالا داوری می‌نویسد که فداییان اسلام تضاد صریح با بینش و روش امام خمینی داشته‌اند! و پایه گذار تروریسم اسلامی بوده‌اند و ... ضدانقلاب هم برای تشویق او صف می‌کشند. برای داوری البته این تشویق معاندان معنای بدی ندارد. او اخیراً خط قرمز دیگری را هم رد کرد و در گفت‌وگویی تلویزیونی در شبکه سعودی ایران اینترنشنال شرکت کرد. این شبکه یادآور روز حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در اهواز است؛ زمانی که هنوز پیکر خونین زن و مرد و کودک ایرانی روی زمین بود و این شبکه میزبان سخنگوی گروهک تروریستی عامل عملیات شد تا با افتخار مسئولیت عملیات را بر عهده بگیرند و به دروغ مدعی شوند که صرفاً به نیرو‌های نظامی ایران حمله کرده‌اند که همان هم البته جای دفاع نداشت. اینترنشنال همایش سازمان منافقین (مجاهدین خلق) را هم به صورت پخش مستقیم پوشش داد. عبدالرضا داوری آنجا چه کار دارد؟ چرا باید به شبکه حامی تروریسم علیه مردم ایران رسمیت بدهد؟!

اطرافیان رادیکالی که اطراف محمود احمدی‌نژاد را گرفته بودند، با مرور زمان گویی نقاب انداخته‌اند و با وجوهی از شخصیت آنان آشنا می‌شویم که این سؤال را ایجاد می‌کند که آیا محمود احمدی‌نژاد نمی‌خواهد با اینان که از سر جمع شدن دور او و به نام حمایت از او برای خود نام و شهرتی دست و پا کردند و حالا خط قرمز‌ها را یکی پس از دیگری رد می‌کنند، مرزبندی کند؟

همسر شهید نواب صفوی پاییز سال ۸۸ در مورد احمدی‌نژاد گفته بود: «شجاعت احمدی‌نژاد در مقابل اسرائیل، امریکا و مخالفین قابل تحسین است ضمن اینکه ایشان بسیار ساده زیست هستند. او علاقه‌مندان بسیاری در سراسر دنیا دارد.» این هم دستمزدش.

         


                                

منبع: روزنامه جوان

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار