اختتامیه مسابقه نقاشی با موضوع «استکبار ستیزی» در گنبدکاووس

انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس با همکاری واحد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبد کاووس یک دوره مسابقه نقاشی با موضوع"استکبار ستیزی" به مناسبت روز 13 آبان در محل انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس برگزار کرد.

به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، در این مراسم سید علی کریمیان مشاور فرهنگی و امور کتابخوانی فرماندار گنبد کاووس و مدیر انجمن دوستداران کتاب ضمن خیر مقدم گویی به مسئولین و دانش آموزان حاضر 13 آبان را روز شکست هیمنه آمریکا و مستکبرین به دست دانش آموزان دانست و این آغازی بود برای زیر پا گذاشتن آمریکا و عیادیش در 8 سال دفاع مقدس که حدود بیش از 30هزار شهید دانش آموز از نشان های آن است و شهید فهمیده یکی از الگوی های برجسته این حرکت دانش آموزی است.


در ادامه حاج حسن نوروزی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این برنامه و دانش آموزان شرکت کنند؛ 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط جوانان دانشجو و دانش آموز را نقطه عطف شکست استکبارجهانی به رهبری امریکا دانست و نقش شهدای دانش آموزی رادر این روز بسیار برجسته دانست.


در پایان این اختتامیه به برگزیدگان و کودکان ونوجوانان حاضر از سوی واحد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گنبد کاووس جوایزی اهدا شد.



اگر خوشت اومد لایک کن
0