روز چهارم ثبت‌نام داوطلبان ریاست جمهوری؛

از محکوم امنیتی تا داوطلبی که با پلاک مخدوش آمد! +تصاویر

در چهارمین روز از ثبت‌نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، برخی از چهره‌های سیاسی و اجتماعی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای شرکت در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کردند. 

به گزارش راه شلمچه، مصطفی تاج زاده محکوم امنیتی و از اغتشاش گران فتنه سال ۸۸ همراه با همسر خود در تالار وزارت کشور حاضر و در انتخابات ثبت نام کرد.

پیش از این موسوی لاری از سران مجمع روحانیون مبارز از همه اصلاح طلبان خواسته بود با هر شرایطی که دارند در انتخابات ثبت نام کنند.آمدن تاج زاده به وزارت کشور ادامه پروژه ثبت نام های فله ای در انتخابات است.

ابلاغیه شورای نگهبان اجازه ثبت نام به محکومان فتنه ۸۸ را نمی دهد،اما وزارت کشور روحانی با اقدامی غیر منطقی این افراد را ثیت نام کرده است.

قابل توجه آن که تاج زاده همراه خود تعدادی را به صورت اتوبوسی به وزارت کشور آورده است.این گروه محدود در خیابان های اطراف وزارت کشور مشغول شعار دادن به سود نامزد مطلوب خود هستند.

 این اصلاح طلب افراطی پس از ثبت نام، در نشست خبری بیانیه سیاسی تندی را قرائت کرد.به نظر می رسد این محکوم امنیتی تنها تلاش داشته از حضور رسانه ها در محل وزارت کشور بهره برداری کند.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: من با نظارت استصوابی مخالفم، من با نگاه طالبانی و داعشی به دین مخالفم. من با حجاب اجباری و سلب حقوق شهروندی مخالفم. من با سیاست خارجی پرهزینه و آمریکا ستیزی و روسیه دوستی مخالفم.

وی ادامه داد: من با تبعیض در استخدام‌ها و گزینش‌های عقیدتی مخالفم، من با انحصار و تکصدایی صدا و سیما و فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی نیز مخالفم.

تاجزاده تصریح کرد: باید به شرایطی که گرانی، رکود و بیکاری خیلی‌ها را به زیر خط فقر برده است پایان دهیم.

نماینده مجلس ثبت‌نام کرد
«فریدون عباسی» با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

فریدون عباسی پس از ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه من نیامده‌ام که با کسی رقابت کنم و به نفع کسی کنار بروم، گفت: من همراه سایر داوطلبانی هستم که تائید شورای نگهبان را اخذ کرده باشند.

نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر شورا تائید کند و جزو افرادی باشم که در جلساتی به مردم معرفی شوم، فرصت دارم حرف‌های خودم را بزنم.

وی ادامه داد: این معنی ندارد که به ضرر کسی حضور داشته باشیم یا به نفع کسی کنار برویم.

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: صلاحیت من رد نخواهد شد و فقط ممکن است احراز صلاحیت برای پست ریاست‌جمهوری را نداشته باشم.

طرح سردار افشار برای اینترنت رایگان 
«سردار علیرضا افشار» فرمانده اسبق نیروی مقاومت بسیج صبح امروز (جمعه) با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی پس از ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه من با برنامه به عرصه انتخابات آمده‌ام، اظهار کرد: ۴۷ برنامه ملی و تحول آفرین دارم که برخی از این برنامه‌ها اجرای آزمایشی داشته‌اند.

افشار با تاکید بر اینکه این برنامه‌ها را باید با یک کابینه مقتدر و پاکدست پیاده کنیم گفت: البته معنای برنامه این نیست که برنامه دولت قبل را کنار بگذاریم. مسکن مهر و طرح کارت سوخت اگر اشکالی داشتند باید ایراداتشان را رفع می‌کردیم و ادامه می‌دادیم.

یک عکاس نامزد انتخابات شد
داوطلبی با مدرک دیپلم و پیشه عکاسی، برای ثبت نام، وارد وزارت کشور شد.
وی می گوید کابینه اش از اصولگرایان و اصلاح طلبان تشکیل شده و شعارش «همه با هم در مسیر استقلال و آزادی»  است.او همچنین اذعان دارد که  مشکل اقتصاد کار یک روز و دو روز نیست و همواره باید به اقتصاد پرداخت.


سخنان جنجالی یک نامزد: زنان نباید کار کنند! 

در دقایق اولیه چهارمین روز از ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری یک کارشناس بازنشسته آتش نشانی با هفتاد سال سن که هم اکنون دانشجوی رشته حقوق است برای ثبت نام به وزارت کشور آمد و گفت: هدفم این است که مرام مولا علی و اولاد علی را به معنی واقعی در این مملکت پابرجا کنم.

وی که دو دوره است در انتخابات شرکت کرده است اعلام کرد برنامه اش این است که هیچ بیکاری وجود نداشته باشد. وی در ادامه اظهاراتش گفت که خانمها گل هستند و گل باید آنقدر نوازش شود که در پارک دربیاید.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود ۲۰ درصد از حقوق را به خانم‌ها می‌دهم و ۸۰ درصد را به جوانانی می‌دهم که به پارک‌ها می‌روند و به مشکلات می‌خورند. خانم‌ها گل هستند و نباید از آنها کار کشید.

سلفی یک داوطلب در تالار وزارت کشور

یکی از کاندیدها در وزرات کشور از خودش عکس سلفی گرفت که به سوژه عکاسان تبدیل شد.

داوطلبی با وعده تعطیلی ایران خودرو و سایپا 

«غلامعلی» با هدف برطرف کردن تبعیض و شفافیت در امور اقتصادی برای ثبت‌نام وارد وزارت کشور شد.

وی می‌گوید: برای جلوگیری از فساد و برقراری عدالت آمده است و اولین اقدام مهم او تعطیل کردن ایران خودرو و سایپا خواهد بود.

داوطلبی که با پلاک مخدوش آمد

یکی از داوطلبان قصد داشت در انتخابات ثبت نام کند. پس از توقق خودرو خود مقابل درب شماره ۵ وزارت کشور حاشیه افرید.

وقتی کادر نیروی انتظامی به خودروی وی پیرو عدم توقف در مقابل درب وزارت کشور تذکر داد. یکی از نیروهای ناجا متوجه شد که پلاک این خودرو مخدوش شده است که این مسئله برای این داوطلب دردسر آفرید.

وی در همین زمینه به خبرنگاران گفت که خودرو در مالکیت وی نبوده است.

بالا بردن سرانه خنده توسط یک داوطلب

داوطلبی که با هدف بالابردن سرانه خنده در کشور، وارد عرصه انتخابات شد.

وی می گوید پیراهنش مربوط به نمایش سیاه بازی است.

نامزدی که با اتوبوس به وزارت کشور آمد

بهزاد خاطری ۳۴ ساله از سنندج می گوید با اتوبوس به تهران آمده است.

مدرک تحصیلی اش فوق لیسانس است. خاطری عنوان می کند که ما جوانان برای کشورمان ارزش قائلیم و حتما به پای صندوق رأی خواهیم آمد.

او تصریح کرد که چون ۳۴ سال دارد شرایط اولیه ریاست جمهوری براساس مصوبه شورای نگهبان را ندارد اما آمده تا پیام خود را برساند.



اگر خوشت اومد لایک کن
0