استقبال سرد از روحانی و استقبال پُرشور از رئیسی در مراسم انتقال قدرت! +تصاویر

حاشیه‌نگاری خبرنگار راه شلمچه از مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری سیدابراهیم رئیسی از استقبال سرد با حسن روحانی تا استقبالی پُرشور نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهور جدید در نوع خود قابل تأمل است.

به گزارش راه شلمچه، مراسم تحلیف آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور دولت سیزدهم عصر روز شنبه ۱۴ مردادماه ۱۴۰۰ با حضور رؤسای قوای سه‌گانه و مقامات عالی‌رتبه کشوری و لشکری و همچنین میهمانان خارجی برگزار شد.


 حاشیه‌نگاری خبرنگار راه شلمچه در این مراسم می‌تواند خواندنی باشد.

* حسن روحانی رئیس جمهور سابق کشورمان در مراسم تحلیف حضور داشتند و ایشان ساعت 17:05 وارد صحن علنی مجلس شد که استقبال بسیار سرد مهمانان و نمایندگان مجلس یازدهم از روحانی برای خبرنگاران حاضر در جلسه جالب توجه بود.

داستان از این قرار است که وقتی ایشان وارد صحن شدند به جز مسئولان تشریفات نمایندگان مجلسی به استقبال وی نرفته بودند و مستقیم بر روی صندلی خود نشست.

* ابتدای مراسم در جلوی جایگاه شلوغ شده بود و بی نظمی مشهود بود که با تذکرات حاجی‌دلیکانی رفته رفته بهتر شد.

* علی اکبر ناطق نوری هم در جلسه یکی از مهمانان ویژه این مراسم بودند که با ورود ایشان هم اتفاقی نیافتاد و استقبالی همانند حسن روحانی از وی شده بود و ایشان هم بر روی صندلی خود نشستند.

* آیت‌الله رئیسی آخرین نفری بود که وارد مجلس شدند که به محض اینکه به صحن آمده بودند با صلوات نمایندگان مواجهه شدند و انصافا استقبال بسیار خوبی از وی به عمل آوردند.

* خبرنکاران داخلی را گفتند از ساعت 14 باید وارد مجلس شوند که نظم خوبی برای تحویل کارت خبرنگاران و هماهنگی دیگر حاکم بود و اتفاقا مهمانان از روی فرش قرمز به ساختمان مجلس می‌رفتند.

* در جایگاه خبرنگاران هم شلوغ بود و همگان مدتی با پخش زنده کشتی مسابقات المپیک 2020 مشغول شده بودند.


اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار