فرار استقلال به سوی قهرمانی و پرسپولیس با دلهره در انتظار دربی

رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال عصر امروز(جمعه 20 اسفند) با برگزاری 5 دیدار پیگیری شد.

به گزارش راه شلمچه، در یکی از دیدارهای حساس و مهم هفته بیست و دوم، استقلال در استادیوم آزادی به مصاف صنعت نفت رفت و پس از پیروزی پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان، حالا فاصله سرخابی های پایتخت در صدر جدول به 3 امتیاز رسیده و شاگردان مجیدی برای حفظ فاصله 6 امتیازی، نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی داشتند.

تیم فوتبال استقلال که اکثر دیدارهایش در لیگ بیست و یکم را با حداقل گل به پایان برده است، با همین فرمول صنعت نفت را برد و با دفاعی که «ایتالیایی» شکل گرفته سه امتیاز حساس را کسب کرد.

استقلال که در این دیدار برای اولین بار از سیلوا مدافع جدید خود استفاده کرد و ژستد را هم روی نیمکت قرار داد، برای رسیدن به پیروزی در نیمه اول موقعیت زیادی خلق نکرد اما از همان معدود موقعیت ها به گل برتری رسید

یامگا که یکی از بهترین بازیکنان استقلال در این فصل است در دقیقه ۳۲ توپی را از جناح چپ درون محوطه جریمه ارسال کرد که امیرحسین حسین زاده با تیزهوشی و جدا شدن از مدافع صنعت نفت و با ضربه سر دروازه فرزین گروسیان را باز کرد.

استقلال با این پیروزی فاصله ۶ امتیازی اش با پرسپولیس را حفظ کرد تا با خیالی راحت به دربی نود و هشتم وارد شود. شاگردان مجیدی ۵۴ امتیازی هستند و پرسپولیس با ۴۸ امتیاز در تعقیب این تیم است. 

نود و هشتمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه ۲۶ اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و در تعیین سرنوشت تیم قهرمان می تواند تاثیرگذار باشد. 

پرسپولیس با پیروزی به دربی پایتخت رفت

 دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر شامگاه امروز جمعه در ورزشگاه بهنام محمود مسجدسلیمان برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک سرخپوشان تهرانی همراه شد. 

   رضا اسدی (۹ و ۲۰) توانست دو گل تیمش را در نیمه اول به ثمر برساند. همچنین پیمان میری (۷۷) برای نفت مسجد سلیمان گلزنی کرد.


گل گهر سیرجان صفر - پیکان تهران صفر

 گل گهر با این نتیجه 33 امتیازی شد و در همان مکان پنجم باقی ماند و پیکان هم که همچنان در خارج از خانه بهتر نتیجه می‌گیرد و تاکنون در خارج از خانه نباخته، با 31 امتیاز از رده ششم تکان نخورد.

  نساجی مازندران یک - سپاهان اصفهان 3

 گل: سجاد شهباززاده (23) و امید نورافکن (43) دانیال اسماعیلی فر( 90+4)  برای سپاهان و سعید غلامعلی بیگی (67) برای نساجی

کارت قرمز: علیرضا حقیقی از نساجی (88)

 سپاهان با این برد 41 امتیازی شد تا در رده سوم فاصله خودش را با پرسپولیس رده دومی با 45 امتیاز کمتر کند.  نساجی نیز با قبول این شکست در امتیاز 26 و رتبه دهم جدول باقی ماند.


ذوب آهن چهار  -  آلومینیوم اراک صفر

تیم فوتبال آلومینیوم اراک مهمان ذوب آهن اصفهان بود که این دیدار را با نتیجه 4 بر صفر واگذار کرد.

  این باخت، ششمین شکست این فصل آلومینیوم بود تا روند ناکامی‌های این تیم همچنان ادامه داشته باشد. شاگردان رسول خطیبی آخرین بار در هفته نهم با برد ناپلئونی مقابل فجرسپاسی طعم سه امتیاز را چشیده بودند و از هفته دهم با توقف مقابل نساجی تاکنون هیچ بردی را تجربه نکرده‌اند. به این ترتیب تیم اراکی در سیزده هفته متوالی موفق به کسب حداکثر امتیاز در یک بازی نشده تا مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در نیم فصل اول، اکنون در رده یازدهم جدول قرار داشته باشد.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار