استیصال مصی علی‌نژاد در برابر حمید رسایی! +فیلم

مصی علی‌نژاد: من فاحشه نیستم، آزادم هرکاری انجام بدم حتی...!

به گزارش راه شلمچه، حجت‌الاسلام حمید رسایی نوشت: ‌امروز(سه شنبه) مصی علی‌نژاد در صفحه اینستاگرامش گفتگویی که ۵ سال قبل با بنده داشت را منتشر کرد البته باز هم مثل ۵ سال قبل بخش‌هایی از آن را سانسور کرد.

‌این حقوق‌بگیر دولت جنایتکار آمریکا در اسفند سال ۹۴ در شب شهادت فاطمه زهرا (س) در حالی که متوسل به دخت پیامبر اسلام شده بود، با اصرار و التماس از بنده که آن روز نماینده مردم تهران بودم، درخواست مصاحبه کرد.

‌چون او را فرد فریب خورده در خدمت تحریم کنندگان ملت ایران می‌دانستم، در عین حالی که حاضر به مصاحبه رسمی با او نشدم، به نصیحتش پرداختم.

این خبرنگار فراری رسانه‌های اصلاح طلب، در این گفتگوی کوتاه به طور ضمنی عدم پایبندی‌اش به آداب و سنن اخلاقی زنان نجیب و با حیای  ایرانی را پذیرفت ولی اسم این کارش را آزادی گذاشت!

 



سخنانم آنقدر روشنگرانه بود که این خبرنگار به اصطلاح آزاد(!) ۶ دقیقه از مکالمه ۹ دقیقه ای خودش با بنده را حذف و جملاتی را به مصاحبه اضافه کرد و آن را منتشر کرد.

‌هر چند با این وجود هم نتوانست به هدفش برسد و در همان گفتگوی سانسور شده هم استیصال او کاملا مشهود است.

‌انتشار کامل صوت مصاحبه که مصی پولی‌نژاد تصور ضبط آن را نمی‌کرد، نشان می‌دهد که این رسانه‌ها و خبرنگاران قلم به مزدشان، تنها با دروغ ارتزاق می‌کنند و ادامه حیات می‌دهند.

پولی‌نژاد امروز همان گفتگوی سانسور شده را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. جالب اینجاست که این مزدور آمریکا در ابتدای این مصاحبه خطاب به من می‌گوید که شما می‌ترسید با من مصاحبه کنید! در حالی که خودش دو سوم گفتگو را حذف و منتشر کرده.

 

اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار