اسرائیل در مسیر سراشیبی سقوط

کسانی که نظاره‌گر شرایط اسرائیل از زمان جنگ ۳۳ روزه تا به امروز هستند، به وضوح می‌توانند ببینند که این رژیم در مسیر سراشیبی سقوط پیش می‌رود. 

به گزارش راه شلمچه، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان حادثه تروریستی پاکستان، سوریه و شاهچراغ شیراز را تسلیت گفت و افزود: به نظر می رسد که تصمیم آمریکا این است که گروهک تروریستی داعش در بسیاری از عرصه‌ها بار دیگر به فعالیت بازگردد.

دبیر کل حزب الله لبنان در این سخنرانی که به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه صورت گرفت ، گفت که بازگشت آوارگان در چنین روزی در سال ۲۰۰۶ نشان از ثابت قدمی ملت لبنان و تعهد آنان به خاک خود و پایبندی جدی به گزینه مقاومت است، صرف نظر از این که این اقدامات به چه میزان فداکاری و از خودگذشتگی بخواهد .

وی افزود:  لازم است که شهادت انفجارات پاکستان و نیز انفجار در صحرای سوریه و شیراز را تسلیت عرض کنم.

رهبر حزب الله افزود: پیروزی ماه تموز از جانب خداوند و یک پیروزی تاریخی است.

وی ادامه داد: اگر پیامدهای جنگ تموز در سال ۲۰۰۶ نبود، روند تعیین مرز دریایی و آغاز حفاری نفت انجام نمی‌گرفت.

وی از تمام کسانی که در ساختن این حماسه افسانه‌ای در طول ۳۳ روز تشکر کرد و ادامه داد: از مردم، نیروی مقاومت، نهادهای نظامی و امنیتی و حمایت‌های ملی و مردمی لبنان قدردانی می کنم.

سید نصراللله همچنین گفت: از حمایت ایران، سوریه و همبستگی تمام ملل عرب و ملل اسلامی و تمام کشورهایی تشکر می‌کنیم که در کنار مقاومت در جنگ تموز ایستاده‌اند.

وی  بر ضرورت  تشکیل صندوق حاکمیتی در لبنان  تاکید کرد و گفت که با این اقدام  ثروت نفتی به تمام اتباع لبنانی تعلیق می گیرد و نسل‌های آینده نیز از آن بهره‌مند می شوند.

رهبر حزب الله گفت : تضمین واقعی برای حفظ حقوق لبنان و ثروت نفتی آن این است که کشور ما تمام عناصر قدرت آن و در رأس آن مقاومت را حفظ کند.

نصرالله افزود: آنچه که مانع از دست درازی به حقوق لبنان در بهره‌مندی از ثروت‌های طبیعی می شود ، همان قدرت لبنان است.

وی اضافه کرد: کسانی که نظاره‌گر شرایط اسرائیل از زمان جنگ ۳۳ روزه تا به امروز هستند، به وضوح می‌توانند ببینند که این رژیم در مسیر سراشیبی سقوط پیش می‌رود.

 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار