اظهارات جالب یکی از قهرمانان کشتی جهان در رابطه با وطن دوستی

وی که تمایل نداشت نام خود را در این گزارش اعلام کند گفت: زمانی که بعضی از هنرمندان و قهرمانان در خارج از کشور فوت می کنند وصیت می کنند که با پرچم کشورمان طی تشریفاتی به وطن بازگشت و در خاک خودمان دفن شوند...

به گزارش راه شلمچه، یکی از قهرمانان سابق کشتی جهان که سالیان سال مربی تیم ملی بود در جمع قهرمانان و مربیان پیرامون وطن دوستی گفت: بنده سالیان سال پیشنهاد مربیگری برای تیم های ملی خارجی شده بود اما شایسته نبود که علم و تجربه و تخصص خودم را به بیگانگان آموزش دهم که آنها مقابل قهرمانان ما قدرت نمائی کنند.


وی که تمایل نداشت نام خود را در این گزارش اعلام کند گفت: زمانی که بعضی از هنرمندان و قهرمانان در خارج از کشور فوت می کنند وصیت می کنند که با پرچم کشورمان طی تشریفاتی به وطن بازگشت و در خاک خودمان دفن شوند اما صد حیف که بعضی از قهرمانان ما با پرچم بعضی از کشورها در مسابقات بین المللی خارجی جهانی حضور پیدا می کنند. این قهرمان نسل گذشته در رابطه با شرایط کنونی کشتی گفت: متاسفانه قهرمانان ما در حین مسابقات متوجه تغییر تحولات در داوری ها می شوند یا با قوانین آشنا می شوند در حالی که آمریکائی –روسها ماهها قبل از مسابقات در تمرینات خود تسلط کامل بر قوانین جدید دارند.


وی در رابطه با خداحافظی رضا یزدانی از دنیای قهرمانی گفت: او شرایط سنی بالایی دارد اما ما زیرساخت کشتی نداریم. جوانگرائی نکرده ایم.


 این مدال دار قهرمان جهان در رابطه با حسن یزدانی گفت: بحمدالله همه چیز برای او مهیا است. اظهارات دبیر فنی بود اما نباید اینگونه مطرح می کرد. وی خواستار حمایت از فدراسیون دبیر شد و گفت: اگر فردی از جایگاه مدیریت از کشتی رفت نباید تخریب شود او هم نباید از کشتی جدا شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار