اعزام هیأت تجاری صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی به عمان

گروه بین المللی آریا پیشگام در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، هیأت تجاری متشکل از شرکت‌های فعال صنعت ساختمان و خدمات فنی _ مهندسی ایران را به عمان اعزام خواهد کرد.


به گزارش راه شلمچه به نقل از روابط عمومی شرکت آریا پیشگام، این مجموعه با دارابودن 8 سال تجربة موفق در زمینة فعالیت در عمان و اعزام و همراهی هیات‌های تجاری مختلف به این کشور، در نظر دارد هیات تجاری متشکل از شرکت‌های فعال در زمینه‌های مصالح ساختمانی، سنگ، کاشی و سرامیک و بهداشتی، برق و تاسیسـات الکترونیکی، سرمایشی و گرمایشی، آب و فاضلاب، ماشین‌آلات، دکوراسیون و خدمات فنی و مهندسی را در تاریخ 21 لغایت 25 بهمن ماه جاری به عمان اعزام کند. 

حمید رسالتی مدیر گروه بین المللی آریا پیشگام با تأکید بر اهمیت بازار مصرفی عمان برای شرکت‌های فعال ایرانی در زمینة صادرات و واردات، گفت: صادرات به عمان در سال 97  با 32% رشد همراه بوده که پس از عراق و پاکستان بیشترین رشد صادرات را به خود اختصاص داده  و همچنین با 100% رشد واردات به کشورمان بالاترین رتبه را در این زمینه از آن خود کرده است. 

وی ادامه داد: در شرایط کنونی و با توجه به محدودیت‌های حاصل از تحریم و ضرورت حمایت از تولیدکنندگان داخلی، بازار عمان بستر بسیار مناسبی برای فعالیت تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی در زمینة صنعت ساختمان خواهد بود و چشم‌انداز روشنی از آیندة روابط اقتصادی فی‌مابین دو کشور دوست و همسایه را به تصویر خواهد کشید. 

رسالتی، ضمن تشریح اهداف اعزام این هیات تجاری به عمان، افزود: جلسه با تجار ایرانی فعال در این کشور، ملاقات با مسئولین جمهوری اسلامی ایران در مسقط، بازدید از شهرک صنعتی مصالح ساختمانی عمان، بازدید میدانی از چند شرکت بزرگ و برتر فعال در عمان و بازدید از اماکن توریستی این کشور را از جمله برنامه‌های هیات ایرانی در این سفر عنوان کرد. 

مدیر گروه بین‌المللی آریا پیشگام با اشاره به برنامه‌ریزی بسیار مفید به منظور آشنایی سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی ایرانی با بازار مصرفی عمان و تحلیل میدانی شرایط فعلی جذب سرمایه در این کشور، ارائه یک‌سال مشاورة رایگان به شرکت‌های حاضر در هیأت را از دیگر برنامه‌های ویژة اعزام این هیات برشمرد. 

رسالتی تصریح کرد:  این هیات قرار است در بهمن ماه سال جاری و در روزهای 21  تا 25 بهمن در عمان حضور داشته باشد، بنابراین ضروری است.

گفتنی است علاقمندان به مشارکت در این هیات و در زمان مقرر جهت ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌های؛ 77426062-021 و 77470204-021 تماس بگیرند و دریافت اطلاعات تکمیلی از مشاورین این شرکت، نسبت به ثبت نام نهایی اقدام نمایند. 

و یا از طریق شبکه های اجتماعی با شماره 09011772807 در این هیات ثبت نام کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار