اعطای مجوز کمیسیون تلفیق بودجه 1401برای پرداخت فوق‌العاده خاص

عضو کمیسیون عمران مجلس مجلس شورای اسلامی از اعطای مجوز کمیسیون تلفیق بودجه 1401برای پرداخت فوق‌العاده خاص به کارکنان قوه قضائیه خبر داد.

محمد سرگزی نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای تعیین فوق العاده سختی کار برای مشاغل خاص در لایحه بودجه سال 1401 با موافقت اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 1401 مصوب شد تا پرداخت فوق‌العاده خاص ویژه کارکنان قوه قضائیه با پیشنهاد رئیس محترم قوه قضاییه و تصویب شورای حقوق و دستمزد پیش بینی شود.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: این موضوع امروز در کمیسیون  تلفیق بودجه سال 1401 مطرح و مصوب شد و امید است تا پایان امسال با بررسی در صحن مجلس شورای اسلامی نیز رای بیاورد تا با تصویب شورای حقوق و دستمزد و متناسب با اعتبارات قوه قضاییه (از محل 2.9 بودجه قوه قضاییه از منابع عمومی بودجه ) پرداخت فوق‌العاده خاص به کارکنان قوه قضائیه در سال آینده اعمال شود.

 

شایان ذکر است، بنا بر مصوبه کمیسیون تلفیق در صورت تصویب صحن، شورای حقوق و دستمزد می‌تواند برای جذب و نگهداشت کارکنان قوه قضائیه و کاهش اطاله دادرسی پرونده‌های قضایی با پیشنهادرئیس دستگاه قضا و با تصویب شورای مزبور فوق العاده برقرار نماید.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار